חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

האלופים מראשון לציון נגד הפועל `תדיראן` באר שבע

 

משה ממרוד, מנכ”ל ובעל השליטה בתדיראן ואלונה ברקת, הבעלים של קבוצת הפועל ’תדיראן’ באר שבע אירחו את שחקני קבוצת ”בית המתקינים” למשחק ראווה באצטדיון טוטו טרנר

 

משה ממרוד, מנכ"ל ובעל השליטה בתדיראן ואלונה ברקת, הבעלים של קבוצת הפועל ’תדיראן’ באר שבע אירחו את שחקני קבוצת "בית המתקינים" – אלופת טורניר הכדורגל של מתקיני המזגנים של תדיראן למשחק ראווה חגיגי יחד עם שחקני קבוצת הפועל ’תדיראן’ באר שבע באצטדיון טוטו טרנר בבאר שבע.
 
בחודש שעבר קבוצת "בית המתקינים" מראשון לציון זכתה בטורניר הכדורגל של מתקיני המזגנים של תדיראן בו השתתפו למעלה מ-200 מתקינים ו-18 קבוצות מרחבי הארץ אשר חולקו ל-4 בתים מוקדמים שממנו המנצחות עלו לרבע גמר, חצי גמר וגמר.


 
לכבוד משחק הראווה המיוחד, שחקני קבוצת "בית המתקינים" מראשון לציון – הזוכה בטורניר הכדורגל של מתקיני המזגנים של תדיראן יחד עם שחקני קבוצת הפועל ’תדיראן’ באר שבע יצרו קבוצות משולבות שישחקו אחת נגד השנייה, כשברק בכר ואליניב ברדה מאמנים כל אחת מהקבוצות.
 
באירוע השתתפו הנהלת הקבוצה בראשות אלונה ברקת ואסי רחמים, הצוות המקצועי בראשות המאמן ברק בכר ואליניב ברדה וכל סגל השחקנים, ביניהם: מאור מליקסון, בן שהר, מיגל ויטור, אריאל הרוש, לואי טאהא, ג’ון אוגו, דיא סבע, אריק סאבו, נייג’ל הסלביינק, חאתם אלחמיד, שיר צדק, חנן ממן, בן ביטון, עדן בן בסט, חן עזרא, מרוואן קבהא, ניב זריהן.
 
בסיום המשחק משה ממרוד, מנכ"ל ובעל השליטה בתדיראן ואלונה ברקת, הבעלים של קבוצת הפועל ’תדיראן’ באר שבע העניקו תעודות הוקרה לשחקני קבוצת "בית המתקינים" – אלופת טורניר הכדורגל של מתקיני המזגנים של תדיראן על השתתפותם במשחק הראווה וכל המשתתפים נהנו מארוחת ערב חגיגית.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים