חיפוש
 
לדף הבית >>     ofir מקדמים - .אופיר כתבות תדמית >>

חמש דרכים לשדרג את נראות המשרד שלכם

 

משרד בעל חזות מרשימה הוא משרד שכיף לעבוד בו. משרד שכיף לעבוד בו הוא משרד שהעובדים מגיעים אליו בשמחה מדי יום, וברוב המקרים הפרודוקטיביות שלהם תהיה גבוהה יותר בזכות סביבת העבודה המטופחת

 

משרד בעל חזות מרשימה הוא משרד שכיף לעבוד בו. משרד שכיף לעבוד בו הוא משרד שהעובדים מגיעים אליו בשמחה מדי יום, וברוב המקרים הפרודוקטיביות שלהם תהיה גבוהה יותר בזכות סביבת העבודה המטופחת. כשלמשרד מגיעים גם לקוחות, כדאיות ההשקעה בנראות שלו גדלה עוד יותר – כדי ליצור רושם חיובי אצל כל לקוח ולקוחה. כאן בעמוד תמצאו 5 דרכים פשוטות יחסית ולא יקרות להבטיח מקסימום אסתטיות גם במשרד שלכם.

  1. ריהוט מודרני

הריהוט המשרדי ממלא קודם כל צורך פונקציונלי, וזה גם השיקול העיקרי בבחירת הכיסאות, השולחנות, עמדות העבודה, דלפק הכניסה וכו’. יחד עם זאת הריהוט משפיע גם על הנראות, ובמידה משמעותית, ולכן רצוי לבחור למשרד ריהוט עכשווי. למה הכוונה? לשולחנות, דלפקים וארונות שמתאפיינים בקווים נקיים וגוונים בהירים, לכיסאות בעלי מראה מהודר ועוד דגש חשוב הוא חומרי גלם מתקדמים כמו אלומיניום וזכוכית.

  1. צמחייה

צמחים מוסיפים חיים לכל מקום שבו הם נמצאים. גם במשרדים הם מייצרים אווירה נעימה ולא פחות חשוב, חיבור מוצלח לסביבה. מומלץ לבחור עציצים גדולים יחסית שיהיו בולטים לעין, וכמו כן כאלה שהתחזוקה שלהם פשוטה כך שהם ישגשגו גם בלי שתצטרכו להשקיע זמן רב מדי בטיפוחם.

  1. מדבקות קיר וטפטים

טפטים ומדבקות קיר מקנים לכל חלל אופי מעניין. ניתן כמובן לבחור בין מגוון רחב מאוד של טפטים למשרדים: כאלה שכוללים צורות גיאומטריות בשלל גוונים, כאלה שנראים כמו יצירת אמנות מודרנית (ומתאימים מאוד למשרדים של חברות שעוסקות בעיצוב, למשל), כאלה שמכילים אלמנטים של צמחיה או נופים אחרים שהופכים את המשרד למקום קסום, ועוד.

עוד כדאי לדעת שכיום הטפטים ומדבקות הקיר מתאפיינים בעמידות גבוהה ולכן התרומה שלהם לנראות של המשרד תישמר לטווח ארוך (בתנאי כמובן שבוחרים נכון טפטים של יצרנית רצינית ואמינה).

  1. שטיח מקיר לקיר

שטיח מקיר לקיר מקנה למשרד מראה מכובד ויוקרתי. פריסת שטיח כך שיחפה את כל הרצפה גם הופכת את החלל לנעים יותר, אבל חשוב לקחת בחשבון ששטיח כזה מחייב ניקיון יסודי, ע"י צוות מקצועי, לפחות פעם ב-3 חודשים. בכל מקרה מומלץ לבחור שטיח בעל סיבים קצרים יחסית מפני שאלה השטיחים המתאימים למשרדים. מבחינת הצבעים כדאי לבחור בגוונים ניטרליים שלא ישתלטו על החלל.

  1. יצירות אמנות

דרך נוספת להפוך משרד למרהיב עין וגם למתג את העסק ככזה שמחויב לאסתטיות היא להציב בו יצירות אמנות: פסל מעניין, תמונה עם ערך מוסף, איורים, צילומים אמנותיים וכו’. יצירות אמנות גם משדרות טעם טוב וראייה רחבה של המציאות, איכויות שכמובן ממתגות את העסק באופן חיובי מאוד. אפשר לרכוש יצירות אמנות של יוצרים ישראלים צעירים וכך גם לשדרג את המשרד בהשקעה לא גבוהה מדי וגם לתמוך באמנות כחול לבן ובאמנים צעירים.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים