חיפוש
 
לדף הבית >>     ofir מקדמים - .אופיר כתבות תדמית >>

חברת קידום – המקום ממנו העסק שלך מקבל רוח גבית

 

להפליג קדימה לעבר הצלחת העסק זה דבר שדורש ידע וניסיון במגוון רחב של תחומים. בסופו של דבר המנהל הנבון בוחר לעצמו את העובדים הנכונים, ואת המשרדים הנכונים לעבוד איתם בכל התחומים

 

להפליג קדימה לעבר הצלחת העסק זה דבר שדורש ידע וניסיון במגוון רחב של תחומים. בסופו של דבר המנהל הנבון בוחר לעצמו את העובדים הנכונים, ואת המשרדים הנכונים לעבוד איתם בכל התחומים. כפי שכל עסק חייב רואה חשבון נבון, עורך דין נבון וצוות חזק, הרי שכל עסק, לא משנה מהו, חייב לעבוד עם חברת קידום שמתאימה לו.

בסופו של דבר עסק מתבסס על מכירות, וכדי למכור צריך לשווק. המתחרים שלכם משווקים, ואם הם משווקים, אתם חייבים לשווק יותר טוב מהם. הצורך הזה הוא הבסיס לאינספור פיתוחים והמצאות יצירתיים במיוחד בכל הנוגע למהלכי קידום אונליין. חברת הקידום שלכם יכולה למנף עבורכם את הכלים הללו, תוך יצירת מערך שיווק חכם שיזניק את העסק שלכם קדימה.

מוכנים לזרם עצום של לקוחות? אז אתם מוכנים לקידום ממומן!

השאלה הזו, האם אתם מוכנים לשיטפון של לקוחות, היא לגמרי רלוונטית. נסביר: כאשר מהלך קידום ממומן נעשה בצורה נכונה, הוא מביא לקוחות, והוא מביא אותם מיד. ללא המתנה, ללא התאפקות, אבל עם מאמץ מוקדם, קמפיינים לקידום ממומן מגיעים באופן מיידי ללקוחות פוטנציאלים, ושולחים אותם אליכם לעסק. אם העסק שלכם לא ערוך לקבל שיטפון של לקוחות, צריך להגביל את הקמפיין בהתאם, או להתכונן מראש.

איך זה עובד כל כך טוב?

  1. מחקר מוקדם– על המוצר או השירות שלכם, על אופי הלקוחות הפוטנציאלים והיכן ברחבי הרשת הם "מסתתרים", ויצירת קופי מושלם שמניע אותם לפעולה.
  2. יצירת הקמפיין– בניית הפרסומות או הפרסומות בצורה שתפעיל את הלקוחות שלכם רגשית, ותגרום להם להתעניין וללחוץ על הפרסומת.
  3. עמוד הנחיתה– בין אם עמוד קצר עם טקסט משכנע ומדויק ובין אם עמוד הסבר מפורט עם כל מה שהם רק צריכים לדעת, בין אם כפתור רכישה אונליין או דווקא מעבר ליצירת קשר עם נציג של החברה שלכם, הכול אפשרי, ומותאם אליכם עוד בשלב המחקר המוקדם ועיצוב הקמפיין.
  4. שיגור הקמפיין לאוויר– קמפיינים ממומנים מגיעים מיד לאוויר (לעיתים לאחר אישור של החברה בה מפרסמים, גוגל, מטא וכיו"ב), ולכן הם מגיעים מיד ללקוחות הפוטנציאלים, אשר בתורם מגיעים מיד אליכם.

ומה הלאה? איך ממשיכים?

השלבים שפירטנו לעיל הם "רק" השלבים הראשונים להפקת קמפיין ממומן שמביא את הלקוחות לפתח העסק שלכם באופן מיידי. אבל הקסם לא מסתיים כאן. כל חברת קידום רצינית תמשיך במסע דרך איסוף נתונים מדויק ומפורט. הדאטה שנאסף מהווה בסיס לניתוח מדוקדק של הצלחת הקמפיין.

לרוב המידע הנ"ל שמצטבר עם הזמן מאפשר לחדד את הקמפיין ולהפוך אותו ליותר ויותר מוצלח, יותר ויותר אפקטיבי, ובעצם לקמפיין ממומן שמביא לכם יותר לקוחות ועולה לכם פחות ופחות כסף. נשמע טוב? אז קדימה, צאו לדרך!

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים