חיפוש
 
לדף הבית >>     דבורה אושפיז >>

מה כדאי לבחור: כרטיס ביקור פיזי או אינטרנטי

 

האם מקובל יותר לתת היום ללקוח כרטיס ביקור אינטרנטי או כרטיס ביקור פיזי?,אילו יתרונות וחסרונות יש בכל אחת מהשיטות, על ועוד בטור הבא...

 

כרטיס ביקור פיזי או אינטרנטי - זאת השאלה

שלום רב,

האמת היא שהרבה מלקוחותיי שואלים את השאלה הזו :) 

התשובה בכמה מילים - תלוי מי העסק ואיך הוא פוגש את הלקוחות שלו.

ובפירוט המענה שלי נחלק לכמה רבדים -

האחד - אם מדובר בעסק שפוגש לקוחות באופן פיזי/פרונטלי - כדאי שיהיו כרטיסי ביקור פיזיים. כדי למקסם את האימפקט, אפשר ע״ג הכרטיס להוסיף בצד אחד את הפרטים והלוגו ובצד השני הצעה משתלמת - כמו כרטיסייה שבסימון מספר מסוים שלרכישות/מפגשים מקבלים הטבה/הנחה או מוצר/שירות במתנה - לדוגמה: אם זה רוכשים 9 כוסות קפה, מקבלים את ה-10 במתנה.

ע״ג כ. ביקור פיזי ניתן גם לשים qr code שמוביל להצעה משתלמת בדיגיטל או לכרטיס ביקור דיגיטלי שמכיל גם תיק עבודות, המלצות, אתר, קישור לרשתות החברתיות וכד׳.

מה שמוביל אותי לרובד השני - גם ללקוחות שפוגשים פיזית שווה לשלוח קישור לכרטיס הדיגיטלי שלנו :)

רובד נוסף שכדאי לשים אליו לב, וזה משהו שאומרים לי הרבה, הוא הנושא של שרידות הכרטיס אצל הלקוח - כרטיס פיזי יש אנשים שזורקים ויש ששומרים - יתרון אחד הוא שהוא קטן, לא תופס מקום בארנק וניתן לשליפה בכל רגע נתון. יתרון נוסף הוא שהיום יש מגוון נפלא של חומרים (עץ, פלסטיק, מתכת ואפילו בד) וצורות שונות בהן ניתן לייצר כרטיס ביקור מקורי ומיוחד, כזה שלא זורקים כלאחר יד!

את היתרונות של כרטיס דיגיטלי אפשר לסכם ב- נוח לשליחה (ושליפה…), לא תופס מקום, מכיל בתוכו המון מידע על העסק - קישורים, תמונות, תיק עבודות ואפילו מוצרים או שירותים למכירה, זהו מעין מיניסייט לעסק! החיסרון הבולט מבחינתי לכרטיס דיגיטלי הוא שזה עלול להיות ברוב המקרים משהו רגעי - שאחרי שהלקוח קיבל הוא ישכח שקיים בהתכתבות ביניכם.

אשמח לייעץ באופן אישי לגבי מה מתאים עבורך ועבור העסק שלך :)

בתמונה ניתן לראות כרטיס ביקור שעיצבתי והודפס, הוא ממש אינטראקטיבי - מתקפל ומדמה מקשי מחשב (כולל הדפסה עם השבחות נייר וירידה לפרטים הקטנים!) זה כרטיס שלאחר הפתיחה אפשר לקפל אותו בחזרה או אפילו להניח על השולחן.

*התמונה הראשית באדיבות האתר: Freepik

יש לכם עוד שאלות ליערה רוזי (צינמון) - מעצבת גרפית? כנסו!

052-3762990

חפשו אותי ב-f  לאתר

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים