חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית - ראשלצ >>

מוסך על רמה בסטנדרט אירופאי יטפל ברכב שלכם

 

לבעלי הרכבים רנו, דצ’יה או ניסן יש בשורה משמחת: יש מוסך מקצועי, מהיר ויעיל אחד שיכול לעזור בתיקון הרכב ובתחזוקתו. מרכז שרות דור הוא המקום לפנות אליו כשצריך לתקן או לבדוק את הרכב

 

 דודו לוי, הבעלים של מוסך מרכז שירות דור, החליט שהוא מביא את רמת השירות של עולם הרכבים לדיוק רב ולניהול הנכון כפי שהוא מתקיים באירופה. דודו אומר כי "מדובר פה בעסק מתקדם ומודרני. הכול נקי, מסודר, חדש ומתוקתק ממש כמו בעסק אירופאי. אצלנו מספקים את הפתרונות החדשניים ביותר במהירות רבה".

המרכז עצמו הוקם ב-2019 בפתח תקווה וכבר בנה לעצמו שם של מוסך מתוקתק ומוביל בכל התחומים. 

זהו מוסך בוטיק הנמצא ברחוב אבשלום גיסין 94 אשר בפתח תקווה, והינו מוסך מורשה לרנו , דאצ’יה וניסאן.

דודו לוי הוא בעל ניסיון של 30 שנה בעולם הרכבים, והוא בקין את מרכז השרות דור 18 המוביל ביעילות, רמת השירות ואמינות. מעבר לכך, למרכז יש הסדרים עם כל חברות הביטוח המקצועיות והמובילות.

למעשה, זהו המוסך השני שהקים דודו לוי עם שותף. הוא התפנה אלינו מעוד יום עבודה מלא בפעילות כדי לענות על שאלות:

איך עובד הטיפול ברכב אצלכם?

דודו לוי: "ברגע שאנחנו מקבלים את הרכב במרכז שירות, הוא עובר את מה שאנו קוראים בשפה המקצועית "דיאגנוסטיקה" – כלומר, אבחון. האבחון נעשה באופן ממוחשב, כך שאנחנו יכולים לאתר תקלות במהירות ולהתאים את השירות שלנו לדרישות הלקוח. אצלנו מספקים את כל שירותי המוסך דוגמת מכונאות רכב, פחחות וצבע, מיזוג אוויר וחשמל".

למה כדאי לי לבוא דווקא אליכם?

"אנחנו נותנים את השירות הטוב ביותר בעולם הרכב. גם אם לא ניתן לתקן את הרכב באופן מיידי, אנחנו מציעים 3 אופציות: ליהנות מהסעה מטעמנו, לקחת רכב חליפי או להזמין מונית הביתה עלינו. אצלנו כל לקוח מקבל שירות נעים ואדיב, ומשיחה עם לקוחות רבים אנחנו מבינים שמדובר בלקוחות חוזרים. מוסך הבוטיק שלנו משתרע על פני שטח של 1,600 מ"ר. מדובר במוסך חדש, נקי ויפה וכל לקוח יוצא מרוצה".

איזו חוויית שירות מקבל הלקוח?

"אנחנו עסק משפחתי חמים ונעים, כך שכשמגיעים אלינו מרגישים כמו בבית ומקבלים את כל השירותים הדרושים מאל"ף ועד תי"ו. תודעת השירות שלנו גבוהה מאוד, ואנחנו נעשה את הכול כדי שהלקוח ילך הביתה עם חיוך על הפנים".

מה עוד תוכל להגיד על העסק?

"השירות שלנו הוא מהיר מאוד. אנחנו לא מסתבכים – פותחים כרטיס ללקוח וניגשים ישר לעבודה. הצוות שלנו מברך את הלקוח, מקבל אותו במאור פנים ואף מציע לו קפה לפי טעמו – שחור, אספרסו ועוד".

ומה לגבי המחירים?

"אנחנו עובדים בדיוק לפי המחירון של חברת קרסו, מבלי לסטות ימינה או שמאלה".

גלשנו גם בעמוד הפייסבוק של מרכז דור 18, ואכן מצאנו כמה תגובות נלהבות במיוחד. אספנו לכם כמה תגובות (השמות המלאים פורסמו בעמוד הפייסבוק של מרכז השירות):

אורלי נ’: “מומלץ בחום, שירות מעולה יחס מדהים צוות מנצח.”

ניב י’:  “בכל פעם שאני מגיע אני זוכה לתשומת לב מלאה, רצון לעזור ואף מחיר הוגן והגון. לאחרונהאף התחדשתי ברכב חדש תחת המותג “רנו”, ובעל המוסך, מר דודי, ליווה אותי ועזר לי בכל התהליךמול החברה.”

דניאלה ע’: ” ברצוני להודות ולשבח את מוסך דור 18 על שרות אדיב, מקצועי, מהיר ואמין מבחינתי לגמרי יצאו צדיקים. מהכניסה למוסך נתקלנו באנשי שרות מקסימים נעימים ומקצועיים. אז כל מישיש לו רכב ניסן, רנו דאצ’יה – להיכנס רק למוסך דור 18.”

מור מ’: “רצינו לפרגן באהבה ענקית על השירות והיחס האישי שאין בכל מוסך בארץ דבר כזהאנשים יקרים ואוהבים באמת שירות ברמה יוצא מן הכלל.”

 

טלפון:  053-6214139  

אתר:  https://dor18.co.il/ 

פייסבוק: https://fb.watch/2Zm5u0rlSM/ 

אינסטגרם: https://www.instagram.com/servicecenterdor18/ 

כתובת: רחוב אבשלום גיסין 94 פתח תקווה

 

תמונה: מוסך דור 18

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

גורגיט

גורגיט

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים