חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

כ-250 רצים מהל”ב ישתתפו במרוץ ראשון לציון

 

במסגרת מרוץ ראשון שיתקיים השבוע, תבלוט קבוצה ייחודית ומיוחדת, ילדים, נוער ובוגרים, עם מגוון רחב של מוגבלויות, מלווים  בבני משפחתם, במתנדבים ובצוותי הוראה מהחינוך המיוחד, אשר בחרו לרוץ יחד מהל”ב. השנה צפויים לרוץ כ- 250 רצות ורצים שירוצו במקצים העממיים של 500 מ’ ו 2 ק”מ.

 

מרוץ ראשון הוא חגיגה ספורטיבית לעיר ולתושבים. השנה זו הפעם השנייה ברציפות, בה מתקיימים מקצים מיוחדים לאנשים עם מוגבלויות במרוץ העירוני בראשון לציון כחלק משיתוף פעולה של החברה העירונית עם המנהל לשילוב חברתי בעיריית ראשון לציון וקבוצת הורי מהל"ב. השנה צפויים לרוץ כ- 250 רצות ורצים שירוצו במקצים העממיים של 500 מ’ ו 2 ק"מ.

מהל"ב היא קבוצת הורים, אבות ואימהות לילדים ובוגרים עם מגוון של מוגבלויות, קוגניטיביות, תקשורתיות ופיזיות, המבקשים לדאוג לילדיהם לחיים טובים ומלאים יותר, וזאת למרות אותם הקשיים והמוגבלויות המתקיימות כל העת בשגרת החיים. בפעילויות השונות שמאורגנות על ידי הקבוצה, למען קהילה ייחודית זו, משתתפים מאות משפחות "מיוחדות", אך המרוץ הוא אירוע מיוחד בשביל קבוצת מהל"ב. מירי חביב, חברת מהל"ב, אומרת בגאווה "נוכחותנו במרוץ הפכה למסורת, יחד כקהילה אחת מאוחדת, גדולה וחזקה, אנו רוצים להעביר את המסר של סולידריות ושותפות מלאה ושווה בהוויה העירונית של ראשון לציון.  השתתפותנו במרוץ מחזקת את המודעות בחברה לקבלת האחר והשונה כשווה".

רז קינסטליך, ראש העירייה:" אנו גאים על יצירת המסורת החשובה הזאת במסגרת מרוץ ראשון. יש לנו קהילה מיוחדת ומאוחדת והמקצה הייחודי מעביר את המסר החשוב שכולנו שווים."

המרוץ המיוחד יוזנק ע"י מוטי עג’מי, סגן ראש העיר ומחזיק תיק המנהל לשילוב חברתי אשר היה שותף לתהליכי הבנייה והעשייה. עג’מי צפוי לקחת חלק פעיל ולרוץ עם המשפחות המיוחדות את המקצה.  "המרוץ הייחודי מעביר מסר חד וברור שהמשפחות המיוחדות ומעוררות ההשראה הללו הינן חלק מהחברה ומהמארג החיים העירוני. אנחנו במנהל לשילוב חברתי פועלים ונמשיך לפעול לפיתוח שירותים שישפרו את איכות החיים של אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים", ציין עג’מי.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים