חיפוש
 
לדף הבית >>     הורים וילדים >>

פסח: חג מוזיקלי לכל המשפחה

 

חופש פסח עם מגוון מתחמי חוויה מוזיקליים, מופע ”תיפוף ירוק”- מופע קצבי ואינטראקטיבי של להקת ”רידמאניה”, מיצגים צבעוניים ומרהיבים של כלי נגינה והפתעות נוספות...  חוה”מ פסח 21-23.4 (ראשון-שלישי)     הכניסה חופשית לקהל הרחב!

 

מתחמי חוויה מוזיקליים לכל המשפחה, הכניסה חופשית לקהל הרחב!

בנוסף, יתקיים מופע "תיפוף ירוק" של להקת "רידמאניה" בכל יום בחול המועד בשעה 12:30, יוצגו מיצגים צבעוניים של כלי נגינה ויוצעו הפתעות נוספות.

בין המתחמים המוזיקליים:

  • יוצרים צלילים: סדנאות מתחלפות להכנת כלי נגינה ואקססוריז מעולם המוזיקה, אותם יוכלו הילדים לקחת כמזכרת נעימה מפסטיבל מיוזיקלנד. בימי הפסטיבל הילדים ייהנו מהכנת היצירות הבאות: יצירת תופים ממותגים, עיצוב בנדנות רוק סטאר, הכנת מוביילים מוזיקליים, הכנת כלי נגינה אתניים. 

 

  • מיוזיק - קידס: סדנת "תיפוף על הגוף", בה ילמדו הילדים כיצד להפוך לחברי "טרארם" ויתנסו בטכניקות מגניבות לתיפוף על הגוף. במהלך הפעילות יתנסו הילדים בנגינה על כלים נוספים.

 

  • הקיר המויזקלי: מתחם אינטראקטיבי להורים וילדים בגילאי שנה – 4 . על קירות המתחם תלויים כלים מעולמות שונים מהם יפיקו הילדים מוזיקה וצלילים. המתחם כולל ישיבה אלטרנטיבית לנוחיות ההורים.

 

  • רוק סטאר: מתחם צילום המעוצב כבמת הופעה עם כלי נגינה המותאמים לרוקרים הקטנים. במתחם יוכלו הילדים להתאפר, להתחפש ולהצטלם כמו להקת רוק מן השורה, ולקבל את תמונות המגנט למזכרת. המתחם כולל מאפרת מקצועית, עמדת תלבושות ותחפושות נוצצות מעולם האירוויזיון וצלם מגנטים ללא הגבלה.

 

על מופע "תיפוף ירוק" של להקת  "רידמאניה"

מופע במה אנרגטי ומקפיץ, המציג אפשרויות שימוש חוזר של כלים מחיי היום – יום על ידי הפיכתם לכלים מוזיקליים בצורה יצירתית ומלאה בחן וקצב, תיפוף על הגוף, תיפוף על גבי דליים, והקלטת שיר ראפ מגניב (קורע מצחוק) עם לופר והפעלת הקהל. השילוב בין קטעי התיפוף המרהיבים, העשירים בהומור ותיאטרליות לבין הפעלת הקהל, יוצרים חוויה מיוחדת ובלתי נשכחת אשר מגבירה את המודעות לשמירה על הסביבה.
המופע הינו אינטראקטיבי המשלב את הקהל בנגינה משותפת, מהנה וירוקה .

G Music במתחם G סינמה סיטי ראשון לציון, מקבוצת גזית גלוב, יתקיים בימים ראשון- שלישי בתאריכים:  21-23.4.19 בין השעות: 11:00-14:00 ו-16:00-19:00 הכניסה חופשית לקהל הרחב!

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים