חיפוש
 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

אנשי ציבור מכל הקשת הציבורית השתתפו בהלוויתה של ליטל אסיף ז”ל

 

שום מגזר לא נעדר מטקס קבורתה של ליטל אסיף ז”ל, אנשי ציבור ואנשי עשיה מכל הקשת הציבורית הגיעו ביום ו’ לחלוק לה כבוד אחרון. מגיע לה

 

רבים באו להיפרד ביום שישי האחרון מליטל אסיף ז"ל שהלכה לעולמה בטרם עת. פעילת ציבור ידועה שפעלה שנים רבות לטובת בעלי העסקים בראשון לציון, וניהלה פרויקט מיז"מ שיזם משנה לראש העיר איציק אבשלומוב, מחזיק תיק פיתוח עסקי.
בין אלה שהגיעו ללוות אותה לדרכה האחרונה היו גם נבחרי ציבור מכל הקצוות גם קואליציה גם אופוזיציה.

איציק אבשלומוב שהיא הייתה שותפה שלו לדרך אמר בדברי ההספד שלו: "ליטל היקרה, רציתי לתאר הכמה מילים את דמותך ואת ואישיותך,מילים פשוטות אך ברורות וכואבות. את הבוקר התחלתי עם סיגריה ..... לכבודך, וכתבתי לצערי דברי פרידה. פרידה מאדם שאהבתי והערכתי, ויותר מכל כיבדתי. היית לי חברה לדרך ולעשייה רבה,וכשאני אומר היית זה בלתי נתפס. וכשני אומר עשייה ... כן זאת הייתה עשייה שלך.
לא פעם היית לי מצפן. עוגן. ויועצת !!! הייתה לך אוזן גדולה וקשובה לכולם. והמון נתינה וחיוך. גם כשהייה לך קשה.  וכן פעמים רבות הבריאות בגדה בך. אך זה לא הפריע לך להמשיך בדרך, אם זה במז"ם למען העסקים בעיר ואם זה בישיבות בהתייעצות בכלל התחומים בהם פנו אליך.פשוט לב גדול ואוהב לכולם.
וכל זאת ללא תמורה וללא האינטרס, רק בוא ונעזור כי ידעת מה זה קושי. קשה לי לדבר לשון עבר והדמעות חונקות את גרוני.
אני עומד כאן ונפרד ממך בשם כל חברי מיז"מ ובשם חברי הפרלמנט שמידי שישי היינו מתכנסים בקפה פולה.
וכהרגלך בקודש דאגת שגם ביום השישי הנוכחי כולנו ניפגש. לכי לדרכך ליטל האהובה או כמו שתמיד קראתי לך ליטל, ותנוחי על משכבך בשלום. תהיי נשמתך צרורה בצרור החיים אמן"

אני אישית הכרתי את ליטל מספר שנים ובשנה האחרונה כשהיא גם הפכה כתבת של אתר החדשות MCITY, הקשר הפך ליותר הדוק, כמעט יומיומי. ליטל תישאר לנצח בזכרוני כאדם אכפתי למה שקורא בעיר, אחת שבכל דבר ניסתה למצוא משהו חיובי, והיא עצמה תמיד חייכנית,ואף פעם לא דיברה על ההתמודדות הלא פשוטה שלה. כשהיא כבר הייתה בבית חולים כתבתי לה:
תחזירי מהר,כולנו רוצים לדעת מה ה’ אמר לך...
היא השיבה בהרבה סמיילים של חיוך.
את ההודעה על כך שהיא איננה עוד קיבלתי בהפתעה גמורה כי גם לעורך של האתר אמרתי שהיא חוזרת עוד שבוע...
יהיה זכרה ברוך.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים