ניהול זמן
תושבת העיר שואלת את המומחית ל-MA ומנהלת קבוצות- טימור כסיף: ”היי טימור, יש לי עסק בתחום הקונדיטוריה ואני מרגישה שאני לא מספיקה כלום! יש לך טיפים לניהול נכון יותר של זמן: מבחינת שיווק, מענה למיילים, זמן לעבודה עצמה, זמן לעצמי..תודה רבה”. לקריאת תשובתה של המומחית-היכנסו ...
תשובת המומחית- טימור כסיף
שלום, תודה על פנייתך.
את מתארת באופן כללי תופעה שכיחה, ואם זאת בהחלט ניתנת לפיתרון.
לשם כך יש צורך באימון ותכנון נכון מראש עד שיהפוך לדרך חיים. מנסיוני המקצועי השיטה האפקטיבית ביותר לניהול נכון של זמן היא "שיטת 6 השאלות":
1. רישום כל המשימות המתוכננות לאותו יום.
2. "תמחור" בזמן לכל משימה.
3. מיון המשימות לפי מיקום הביצוע.
4. תיעדוף המשימות לפי מה דחוף/ חשוב יותר.
5. האצלת סמכויות - לא הכל אנחנו צריכות לעשות לבד.
6. תכלול כל המשימות לכדי דף יומן על פיו עובדים.
ושורה תחתונה: משמעת עצמית, משמעת עצמית, משמעת עצמית....
שמחתי לעזור לפרטים נוספים על השיטה את מוזמנת לפנות אלי-
טימור כסיף - מאמנת אישית לשינוי והצלחה
יש לכם עוד שאלות לטימור כסיף - מאמנת MA ומנחת קבוצות? כנסו!
דף פייסבוק: https://www.facebook.com/timorcassif?fref=ts
נייד: 050-6988106