חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית - ראשלצ >>

טיפולי אסתטיקה ובריאות

 

נשים רבות מקפידות לבצע טיפולים שונים בפניהן כדי לשמור על נראות מושלמת ומטופחת. לאור העובדה שהפנים הן סימן ההיכר של כל אישה, קיימת חשיבת רבה להגיע אל קוסמטיקאית מהשורה הראשונה

 

נשים רבות מקפידות לבצע טיפולים שונים בפניהן כדי לשמור על נראות מושלמת ומטופחת. לאור העובדה שהפנים הן סימן ההיכר של כל אישה, קיימת חשיבת רבה להגיע אל קוסמטיקאית מהשורה הראשונה.

בחירה של טיפולי יופי 

כדי לבצע טיפולי אסתטיקה ובריאות ברמה גבוהה, נשים מבררות עם חברותיהן או עם קרובות משפחה על איזו קוסמטיקאית הן ממליצות. חשוב להן להגיע אל קוסמטיקאיות מקצועיות ביותר אשר למדו מקצוע זה וממשיכות לעבור השתלמויות והכשרות, כדי לבצע פעולות במלוא המיומנות. קוסמטיקאיות רבות עוסקות בתחום זה שנים רבות ולכן הן בעלות ניסיון רב. הן פועלות באמצעות תכשירים קוסמטיים ייחודיים ומכשור מתקדם.

אבחון מקצועי של עור הפנים 

קוסמטיקאית מומחית מבצעת בשלב ראשון אבחון של העור, סוג העור, מצבו והטיפולים הנדרשים כדי לטפל בו כראוי. בהתאם לכך הקוסמטיקאית מסבירה ללקוחה את הממצאים ואת הפעולות שיש לבצע תוך מתן עדיפות לנושאים ספציפיים שהם בעלי חשיבות גבוהה אצל אישה זו.

טיפולי אנטיאייג’ינג 

אחד הטיפולים הנדרשים ביותר במסגרת טיפולי אסתטיקה ובריאות הוא טיפול אנטי אייג’ינג אשר מצעיר את הנראות של הפנים. הדבר קורה באמצעות טיפולי פילינג עמוק בשכבות העמוקות של העור. במסגרת הטיפולים הללו מתקלפת השכבה החיצונית של העור ומכיוון שרואים כעת רק את השכבה השנייה, כל אישה נראית צעירה בכמה שנים ובעלת עור זוהר ויפהפה. 

טיפולים בלייזר 

יש כמה טיפולי אסתטיקה ובריאות שמתבצעים באמצעות מכשירים חדשניים הפועלים באמצעות לייזר. הקוסמטיקאית שפועלות באמצעות המכשיר, עברו הדרכה ייעודית כדי להפעיל באופן הנכון את המכשיר ולא לגרום לנזקים.

אחד הטיפולים הפופולריים הוא הסרת שיער בלייזר. דבר זה אפשרי כמעט בכל איברי הגוף והוא פופולרי בעיקר בידיים וברגליים. היתרון הוא שלאחר כמה טיפולים כמות השערות שצומחות במקומות הללו הן מינוריות אם בכלל. לכן מבצעים לאחר כמה חודשים טיפול אחד אחרון ומרגע זה ואילך בדרך כלל אין צמיחה כלל. 

טיפול בפצעי אקנה 

פצעי אקנה יוצרים בעיה מהותית לבני הנוער אשר עקב סיבות שונות מכוסים בהרבה פצעי אקנה. באמצעות תכשירים ייעודיים שהוכיחו את יעילותם לאורך שנים רבות, הקוסמטיקאית מורידה את השכבה העליונה של העור ומטפלת בצלקות. הטיפול כולל גם המשך טיפול בבית לפתרון הבעיה הקשה.

תחושת רעננות כללית 

לאחר הטיפולים כל אישה מרגישה את הרעננות בפנים שלה, היא מלאה באנרגיות ומרגישה שינוי מהותי ביותר. כאשר מגיעות המחמאות לאחר טיפולי אסתטיקה ובריאות, אין מאושרת ממנה.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים