חיפוש
 
לדף הבית >>     zoomat בשיתוף zoomat ניהול תוכן >>

החורף כבר כאן – אלו המקומות שהכי מומלץ לטייל בהם

 

החורף ממשמש ובא, וזוהי הזדמנות נהדרת עבור משפחות לתכנן טיול בצפון. מזג האוויר הנפלא, לצד הפעילויות הרבות שאפשר למצוא באזור, הופכים אותו לנפלא בעבור כל משפחה או זוג שמחפשים אחר קצת זמן רגוע. נתחיל מכך שיהיה כדאי לכם להתמקד בחיפוש צימרים מומלצים בצפון על בסיס הפרמטרים שהכי חשובים לכם

 

החורף ממשמש ובא, וזוהי הזדמנות נהדרת עבור משפחות לתכנן טיול בצפון. מזג האוויר הנפלא, לצד הפעילויות הרבות שאפשר למצוא באזור, הופכים אותו לנפלא בעבור כל משפחה או זוג שמחפשים אחר קצת זמן רגוע. נתחיל מכך שיהיה כדאי לכם להתמקד בחיפוש צימרים מומלצים בצפון על בסיס הפרמטרים שהכי חשובים לכם.

אם למשל אתם רוצים לתכנן טיול בצפון שישתלב עם הליכה בשביל ישראל, הרי שזה יהיה נבון מצדכם לבחור בצימר שנמצא בקרבת מקום לאחד מהנקודות שנמצאות בחלקו הצפוני של שביל ישראל. מעבר לבחירה מוצלחת של צימר, כמובן שגם יהיה כדאי לכם לתת את הדעת על מקומות מומלצים לטיול שעשויים להתאים לאופי החופשה שאתם מתכננים. הנה לכם רשימה של מקומות מומלצים.

  • אתר החרמון – יעד נפלא לזוגות ומשפחות. ניתן למצוא במקום צימרים עם נופים מדהימים ומזג אוויר חורפי שיגרום לכם להרגיש כאילו אתם באירופה. אם אתם רוצים לשלב סקי בטיול, אין ספק כי ביקור בחרמון זה רעיון שיהיה כדאי לכם להביא בחשבון.
  • יער האיילים – ביער המקסים הזה תוכלו למצוא יעלים, צבאים וחיות נוספות. ניתן לעשות הליכה במקום ואף להגיע ליער אודם שנמצא באזור, בו אפשר למצוא מגוון רחב של פעילויות שמתאימות לילדים ומשפחות, כמו פינת חי, מתנפחים, טרמפולינות ועוד.
  • קטיף פירות – אין כמו לבקר בצפון במהלך החורף וללכת לפעילות קטיף של פירות העונה. מדובר בחוויה מעשירה שמחברת לטבע, לאוכל ולסביבה. אם אתם רוצים לעשות פעילות לא שגרתית בחורף הקרוב במהלך הטיול שלכם בצפון, זוהי אופציה מצוינת שיהיה כדאי לכם להביא בחשבון.
  • שמורת תל דן – במהלך החורף למצוא בשמורה את נחל דן, בו זרימת מים חזקה אשר הופכת את הביקור באזור לחוויה עוצרת נשימה. אם אתם רוצים לשלב טבע מדהים בטיול שלכם, יהיה כדאי לכם לשקול בחום ביקור בשמורה, אשר נחשבת לפנינה של ממש ומושכת אליה לא מעט ישראלים מידי שנה במהלך החורף.
  • גן גורו – בגן גורו שנמצא בגליל התחתון תוכלו למצוא מגוון חיות שמוצאן באוסטרליה. כך שאם אתם רוצים לגוון את הטיול שלכם ולשלב בו ביקור בגן עם חיות, הרי שהמקום הזה עשוי להיות בחירה מעולה לביקור עם הילדים.

 

הטיול הקרוב שלכם בצפון הארץ לא צריך להיות משעמם ובנאלי. אם אתם רוצים לשבור את השגרה וליהנות מכל רגע, יהיה כדאי לכם לחשוב היטב על הדרך שבה אתם מתכננים את הטיול ולא להסס להיות פתוחים לחוויות חדשות.

תכנון מושקע של הטיול מראש והתאמה שלו לאופי הטיול שהייתם רוצים לראות, זוהי הדרך הטובה ביותר להבטיח שתוכלו ליהנות מכל רגע. כך שכעת רק נותר לכם להחליט באילו מקומות מעדיפים לבקר ואילו חוויות אתם רוצים לצבור כחלק מהטיול הקרוב שלכם בחורף.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים