הרשמה לניוזלטר
הוצאת Best-Seller מלווה סופרים בתהליך הוצאת ספרים לאור, תוך התאמה לקהלי יעד מגוונים. אנו מציעים שירותי עריכה, עיצוב והפצה, ומסייעים ללקוחות להגיע לקהל קוראים רחב.
טלפון: 0546306921
כתובת: אשדוד
המיניסייט שלי >>
שאל שאלה חדשה >>
האם למרכיב הזה יש איזושהי השפעה על המכירות?
לקריאת השאלה והתשובה >>
האם צריך לשלוח את כתב היד לקריאה ראשונית (בטא־רידינג) לפני
כיצד נפעל ברמה השיווקית בדרך הטובה ביותר לאחר יציאתו לאור?
נשמח להמלצות טובות בנושא זה. תודה
עד כמה העטיפה קריטית עבור המכירות של הספר?
הכותבת הינה שירה תמר מירושלים, מטפלת ריגשית ומורה בתיכון. מתמחה בטיפול רגשי בשיטת NLP לילדים ונוער. ביטחון עצמי אינו תכונה מולדת, אלא מיומנות שניתן לרכוש ולחזק. טיפול רגשי מספק את המרחב הבטוח והכלים הפרקטיים הדרושים כדי לפרק דפוסי חשיבה מעכבים ולבנות תחושת ערך יציבה.
הכותבים הינם משרד חקירות בראשון לציון, הפועל בענף החקירות ומודיעין עסקי כבר למעלה משלושה עשורים. בעידן שבו המידע זמין אך ניתן לזייף אותו בקלות, היכולת לדעת את האמת הופכת לנכס יקר מפז. בין אם מדובר בשינוי דרסטי בהתנהגות בבית, או בנתונים מפוקפקים במצגת עסקית – הספק מתחיל להרעיל את קבלת ההחלטות. משרד חקירות מקצועי הוא הכלי היחיד שמפריד בין שמועה לעובדה, בין מצג שווא למציאות.
כותב המאמר הינו שי סגל, מומחה בתחום השיווק הדיגיטלי מאזור חיפה. היכולת הטכנית של בינה מלאכותית (AI) לייצר קמפיין שיווקי שלם – מטקסטים ועד סרטונים – היא כבר מציאות. אולם, הדיון האמיתי אינו על היכולת, אלא על הכדאיות: האם קמפיין שנוצר ללא מגע אנושי יכול להיות אותנטי, רגיש ואפקטיבי מספיק כדי להניע מכירות? להמשך קריאה- כנסו...
ניתוח אף הפך לפופולרי ביותר מבין הניתוחים הפלסטיים בארצות הברית, על חשבון ניתוחי החזה ושאיבת השומן. גם בישראל המגמה דומה. מדוע זה קורה? | כתבתו של ד”ר מיכאל משה, מומחה בכיר לכירורגיה פלסטית ואסתטית ברשת מרפאות כללית אסתטיקה