חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כיצד להתמודד מול שריפה בבית או בעסק

 

כמוכם, גם אנחנו מקווים שלא תצטרכו להתמודד לעולם עם שריפות בבית או במום העבודה, אבל את הסיכון הזה פשוט אסור לקחת. תאונות קורות וברגע אחד של חוסר תשומת לב, אש עשויה להתקלח ולהוביל לפגיעה קשה ברכוש ובעיקר בחיי אדם

 

הבית שלנו הוא לא רק המקום שבו אנחנו מניחים את הראש בסוף יום עבודה או צופים בו בטלוויזיה כשאנחנו רוצים להעביר את הזמן. במקום הזה, בין ארבעת הקירות, אנחנו יוצרים זיכרונות חדשים כמעט מדי יום ושומרים את החפצים האישיים שלנו, חפצים שיש להם ערך רגשי גבוה ולרוב גם ערך כספי לא מבוטל. אלא שעל אף ההבנה הזו, לא מעט בעלי דירות ובתים שוכחים או דוחים את הצורך להתגונן בפני מצבי חירום שונים ובעיקר מול שריפות. אולי זוהי תוצאה של דחיינות כללית או של תחושת "לי זה לא יקרה" המוכרת כל כך, אבל היעדר תכנון נכון יעלה לכם ביוקר אם תשכחו נר דולק או לחלופין אם קצר חשמלי יוביל לדליקה. במצבים הללו, אתם עשויים לאבד את החפצים האישיים, את הזיכרונות וגם את הרכוש היקר שצברתם לאורך השנים. כאשר מדובר במשרד שלכם, הנזקים הכלכליים רבים עוד יותר שכן ציוד אלקטרוני ומלאים נמצאים בסכנה לא פחות מאשר סודות עסקיים ומסמכים רגישים.

 

דרכים להגן על הבית ועל העסק

הצעד החשוב ביותר שיעזור לכם להגן על הבית ועל העסק, הוא התקנת מערכת כיבוי אש. איש מקצוע מיומן ומנוסה יוכל להציע לכם מערכת שתתאים לצרכי המבנה שלכם, בין אם מדובר על הדירה הפרטית או על בית העסק. התקנת ספרינקלרים, למשל, תוכל לספק לכם מענה ראשוני חשוב מאוד עם פרוץ הדליקה. המערכת המתוחכמת הזו תזהה עלייה חדה בטמפרטורת החדר ותפעל מיד להתזת מים שיאפשרו שליטה מהירה על האש. גם מערכת גילוי עשן היא חיונית, ולמעשה היא נדרשת על ידי חברות ביטוח ומהנדסי בטיחות, בוודאי כאשר מדובר בהגנה על העסק שלכם. המערכת הזו משוכללת למדי ועם זיהוי העשן היא מנתקת את החשמל, מפעילה את צופרי ההתרעה והפינוי, ובאופן אוטומטי אף מתריעה בפני כוחות ההצלה ובעל הנכס על האש המתפרצת. המערכת גם תפעיל מערכות קיימות אחרות שיעזרו לשלוט באש ולהקל את היכולת להשתלט עליה.דרך נוספת ובסיסית להגן על הבית והעסק מפני אש היא רכישה של ציוד כיבוי אש בסיסי: ארון כיבוי אש, גלגלון לכיבוי אש, מטפים ועוד.

בכל מקרה, מומלץ למגן את הבית והעסק בצורה כלשהי מפני אש, גם אם בדרך הבסיסית ביותר.

 

הקדימו תרופה למכה

כמוכם, גם אנחנו מקווים שלא תצטרכו להתמודד לעולם עם שריפות בבית או במום העבודה, אבל את הסיכון הזה פשוט אסור לקחת. תאונות קורות וברגע אחד של חוסר תשומת לב, אש עשויה להתקלח ולהוביל לפגיעה קשה ברכוש ובעיקר בחיי אדם. מערכת כיבוי אש מתקדמת היא אחד הכלים העיקריים והחשובים ביותר שיעזרו לכם לעבור את מצב החירום הזה כשידכם על העליונה.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים