חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

יפית טויטו - ידע, ניסיון ומקצועיות

 

יפית טויטו, בת 48, יועצת מס מוסמכת בעלת למעלה מ- 25 שנות ניסיון בתחום. מתנדבת כמנהלת בשותפות של פורום נשים בעסקים. פורום נשים בעסקים ובקריירה פועל בחסות המשרד לקידום מעמד הנשים בעיריית ראשון לציון בניהולה של עו”ד דנה אייזנר-לביא יועצת ראה”ע ומנהלות את הפורום יפית טויטו ואורנית אלוני. מסר חשוב של יפית לנשות עסקים: ”לא תמיד הכל הולך כפי שחלמנו וחשוב למצוא ולייצר פתרונות יצירתיים לכל סיטואציה.”

 

ספרי לנו על עצמך ועל העסק אותו את מנהלת

אני יפית טויטו,- בת 48 , נשואה לרמי ואמא ל 12 ילדודס מקסימים.

בוגרת תואר ראשון B.A במדעי התנהגות – ניהול , יועצת מס מוסמכת , מנהלת חשבונות מדופלמת ומייצגת לביטוח לאומי ,בעלת למעלה מ- 25  שנות ניסיון בתחום, התחלתי את דרכי כמנהלת חשבונות ראשית במשרד רואי חשבון , שימשתי כאחראית על תחום הכספים תפקיד שכלל עבודה מול בנקים, ספקים , לקוחות , גביה וכד’ במקביל סיימתי את לימודי יעוץ מס ועברתי התמחות במשרד בו עבדתי כשכירה , צמחתי , התפתחתי , התקדמתי הפכתי למנהלת מחלקת ביקורת עצמאים ומנהלת מחלקת הנהלת חשבונות. 

עם השנים כיועצת מס במחלקת הנהלת חשבונות ערכתי דוחות כספים הן לחברות והן לעצמאים, במחלקת ביקורת ליוויתי עסקים רבים בענפים שונים ובעיסוקים שונים. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בניהול תיקים של חברות ושל עצמאים ובייצוג מוצלח של לקוחות מול רשויות המס – מס הכנסה, מע"מ והמוסד לביטוח לאומי.

לפני כ 15ב שנה פתחתי את משרדי בראשון לציון כי הבנתי עד כמה ידע, ניסיון ומקצועיות הם שעושים את ההבדל. כך חרטתי על דגלי להעניק לכל לקוחותיי שירות מקצועי , אישי, תוך ליווי צמוד, מתוך מטרה לחסוך להם את כל ההתעסקות עם הרשויות ולהוריד למינימום את גובה המסים, שהם משלמים על מנת לתת להם שקט נפשי וביטחון. והכי חשוב לחסוך להם זמן וכסף, כל זאת על מנת שהעסקים שלהם יצליחו פיננסית .
בעיניי, ייעוץ מס איננו רק ניהול ספרים, אלא ראייה כוללת של ההתנהלות הפיננסית של העסק וחתירה לכך שתשלום המיסים יהיה דבר מתוכנן וידוע מראש ושההכנסה הפנויה תהיה גדולה יותר. כל אלה, במקביל להורדת העומס הבירוקרטי מסדר יומו של הלקוח, מהווים את הקו המנחה של עבודתי.

בנוסף לשירותים השוטפים של המשרד בפתיחת תיקים לווי חשבונאי הוצאות דוחות וכו המשרד מעניק שירותים ייחודיים כמו –

קפה אישי בשלישי – לקוחות מאותו תחום (עד 5 משתתפים) משתפים בדילמות עסקיות ויחד איתי במפגש אישי אנו מבצעים סיעור מוחות ומעלים פתרונות 

כנס לקוחות שנתי של המשרד – מידי שנה אני עורכת כנס עסקי שכל כולו למען הלקוחות שלי, בכנס מובאים כלים ועדכונים בעולם המיסוי הכל כך חשוב ומשתנה כדי שהם יוכלו ליישם ולשגשג - כי הצלחתם הצלחתי.

הרצאות בתחומים פיננסיים שונים – השנה עם פרוץ הקורונה והצורך בקבלת מענקים והתנהלות פיננסית מותאמת זכיתי להשתתף בכנסים דיגיטלים של עריית ראשון לציון , נס ציונה ורחובות בהרצאה " נוקאווט לקורונה בהביטי מיסוי " למען בעלי ובעלות עסקים מתוך מטרה להעביר את הידע והכלים עבורם בתקופה מאתגרת זו.

אפליקציה לניהול חשבונאי שוטף – המציאות המשתנה הציפה צרכים רבים ושונים והעמידה אותי באתגרים חדשים - הייתי צריכה לצאת מאזור הנוחות שלי ולהנחיל שגרות עבודה דיגיטלית בעסק ומתוך כך לשלב בעבודתי השוטפת אפליקציה לניהול חשבונות המאפשרת העברת חומרים ושליטה לבעל העסק ולי על העסק 24/7 מבחינה חשבונאית מרחוק.

קורס סטאפ – פשוט להצליח – קורס בוטיק לבעלי/ת עסקים – נולד מתוך מתוך הכרה בצורך של בעלי עסקים למעטפת תמיכה פיננסית , ארגונית , ניהולית ושווקית . הקורס הינו שיתוף פעולה פורה עם שני מומחים בתחום האירגוני והשיווקי

קישור לאתר www.y-t..co.il

איך הגעת לניהול של פורום נשות עסקים

תחילה חשוב לי לציין כי פורום נשים בעסקים ובקיירה ראשון לציון פועל בחסות המשרד לקידום מעמד הנשים בעיר – רשת נשים עירונית ברשות עו"ד דנה אייזנר לביא.

הפורום מתכנס לטובת מינגלינג , הרצאות ונטוורקינג בין נשות העסקים שמפרגנות אחת לשנייה, מקדמות ומסייעות אחת לשנייה ברמה העסקית והקהילתית .

הנני פעילה חברתית בעיר ומתנדבת במקומות שונים עוד לפני הקמת העסק שלי. היה לי ברור מהיום בו פתחתי את העסק בשנת 2007 כי ארצה למצוא / להקים מקום בו אוכל לפגוש עוד נשים בעלות עסקים עם אתגרים ודילמות משותפות, אז נחשפתי לקיומו של הפורום , שאז היה מתכנס בשעות הערב ונוהל על ידי מירב שטרן בחדר ישיבות בבניין העיריה.

הפורום צמח והתפתח ומירב פנתה אלי ולעוד חברות (שחלקן עד היום בצוות ) להקים איתה צוות היגוי מגוון. כל אחת בתחום מומחיותה. כך קיבלתי להיות אמונה על הנושא הפיננסי בפורום. שהמשיך גם בתקופתה של רויטל סגל המנהלת המחליפה של מירב .

לפי כשלוש שנים בישיבת צוות עדכנה רויטל על עזיבתה. הבנו, שנרצה להצמיח הנהגה מבפנים ובאותה נשימה התבקשתי ע"י שאר חברותי לצוות לקחת את הניהול. בשל עיסוקי והפעילות הציבורית הרבה שלי הועלה הרעיון המופלא לנהל את הפורום במשותף עם אורנית אלוני . החיבור ביננו היה  טבעי , אמיתי וכנה , אנו משלימות זו את זו ויחד אנחנו צוות מנצח. עשיתנו המשותפת בשילוב צוות ההיגוי המסור שלנו – ליטל אסיף, יפה אפשטין, אטי יעקובסון , ליאת יהושוע ומיכל איסטרין היא ההצלחה של הפורום . כל אחת ואחת עושה ימים כלילות בהתנדבות מלאה למען נשות העסקים באהבת חינם ובמטרה משותפת אחת העצמה כלכלית אישית ועסקית.

מה חשוב לך להביא לידי ביטוי בפורום כמנהלת ?

כמנהלת חשוב לי להוות מודל להשראה בעבור נשות עסקים אחרות, להצליח לטעת בהן את הביטחון שהן יכולות להגיע לאן שיציבו לעצמן ובלבד שישמר האיזון הנכון בין הבית העסק והקריירה. מנסיון רב השנים חשוב לי להעביר לכל אחת שבוחרת להיות עצמאית שלא תמיד הכל הולך כפי שחלמנו וחשוב למצוא ולייצר פתרונות יצירתיים לכל סיטואציה. לכן, צריך להכין חלופות להיות קשובות לצרכים מהשטח להיות פתוחות לרעיונות ולחדשנות ולהתאים את העסק שלנו השירותים או המוצרים שלנו למציאות המשתנה. לא לפחד לתת מהידע שלך כי זה חוזר בחזרה , לא להפסיק ללמוד והכי חשוב להעז.

חשוב לי לעודד את הנשים לייצר שיתופי פעולה וחברויות בין נשות העסקים מתוך ידיעה כי שיתופי פעולה הינם מנוע צמיחה מצוין והעזרה ההדדית והתמיכה האחת בשנייה הם המפתח של כל אחת להצלחה.

מה הערך המוסף אותו את מביאה לפורום ?

לפני שנצלול לערך המוסף אותו אני מביאה אל הפורום חשוב לי לומר שהחלק החשוב מבחינתי הוא היותי רעיה ואמא ואין לי ספק שכל זה לא היה יכול להתקיים ללא בעלי היקר ומשפחתי האוהבת שהם העוגן של חיי – ולכם תודה מעומק ליבי.

אני חושבת שהעובדה שאני מגיעה מהעולם הפיננסי עסקי עם ידע רב שמאפשר לי לתת לכל בעלת עסק כלים להצליח בעולם העסקי ולהגיע לרווחה כלכלית עם חיוך גדול אופטימיות והמון אמונה.

כמתנדבת בפורום בפרט ובקהילה בכלל הנתינה לאחר/ת היא הערך שמוביל אותי ומנחה אותי הן בחיי האישיים והן בפן העסקי ומתוך כך אנו הפורום מעודדות את הנשים לתרום לקהילה ,משלבות פעילות חסד ונתינה של הפורום במקומות שונים בעיר – שיתוף עם עמותת ל.א , תרומות למקלטי נשים , וכד’. אני באמת חושבת שכשאת נותנת מעצמך את מקבלת הרבה יותר בחזרה. האמונה בבורא עולם היא זו ששומרת על האופטימיות שלי החיוך והשמחה , מי יתן ותמיד נהיה בצד הנותן . 

מה היית רוצה לשפר אם יכולת?

הייתי רוצה שכל אישה בעלת עסק או כזו החולמת לפתוח עסק תדע על קיומו של הפורום הזה. כך שנוכל לראות עוד ועוד נשים פותחות עסקים והפורום יגדל. אני מייחלת שבכל פעילות עירונית ישולבו נשים בעלות עסקים מתוך הפורום וכי הפורום יקבל מקום בכל אירוע עירוני. ארצה להמשיך להעניק ידע וכלים לנשות הפורום כדי שהן תוכלנה להגדיל את ההכנסות של כל אחת ואחת מתוך מטרה שתגענה לעצמאות כלכלית ואישית תוך הגשמת השאיפות והיעדים שלה הן בפן האישי והן בפן העסקי.

הייתי רוצה שכל בעלת עסק תבנה לעצמה תוכנית אסטרטגית פיננסית כדי להצליח בעסק ולצמוח. מהמקום הזה נולד קורס סטאפ פשוט להצליח מוזמנות להתרשם ולהירשם.

לסיכום , תני טיפ אחד לנשים כדי להצליח בעסקים ?

א.א.א. – אמונה, איזון ואומץ – האמיני בקב"ה ובעצמך, שמרי על איזון בית קרירה משפחה, אומץ העזי בעסק שלך. הכי חשוב שמרי על חיוך ושמחה.

צילום: ענן ורוד - אורנית אלוני.

בעלות עסק מראשון מוזמנות להצטרף אלינו.

להצטרפות לווטסאפ של פורום נשים: https://chat.whatsapp.com/ITy1KrThub8KTvZcN7OMyo

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק של פורום נשים: https://www.facebook.com/groups/BusinessWomeninreshon

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים