חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

איך אתם רוצים לפתח את התיירות בעיר

 

עיריית ראשון לציון יצאה בשבוע שעבר בקול קורא לבעלי עסקים בעיר הפועלים בתחום התיירות לקחת חלק בפורום חשיבה עירוני לפיתוח וקידום התיירות בעיר.

 

מחזיק תיק התיירות, חבר מועצת העיר מיכאל רייף, מסביר: "עיריית ראשון לציון החליטה לפתח את נושא התיירות בעיר. יש לנו שפע של היצע לתיירים בעיר: החל מערכי המורשת וההיסטוריה המרתקת של העיר, דרך פארק האגמים וחוף הים שמציעים טבע עירוני מרהיב במרכז הארץ, ועד אטרקציות רבות, הן עירוניות והן עסקים פרטיים, כגון, מוזאונים, פארקי שעשועים, מרכזי מבקרים, חדרי בריחה ופעילויות אקסטרים, עסקים המציעים בילוי ופנאי, בתי אוכל ועוד. כל אלו יחד הופכים את ראשון לציון לעיר אטרקטיבית מאוד לתיירות. אנו רוצים לאגד את כל בעלי העסקים הפועלים בעיר בתחומים אלו ויחד לחשוב כיצד לקדם את העיר בתחום התיירות, לפתח תשתית תיירותית ופלטפורמות שיווקיות לעידוד התיירות בעיר".

הפורום שיוקם יכלול גורמים שונים העוסקים בתיירות, כגון, יזמים, גופים פרטיים, גופים ממסדיים, גורמי מלונאות, בעלי מסעדות ובארים, נציגי מוזיאונים ומרכזי מבקרים בעיר, מורי דרך החיים ופועלים בעיר, וכל גורם אשר יש ביכולתו לתרום לקידום העיר בתחום התיירות.

גורמים אשר מעוניינים להצטרף לפורום יוכלו להגיש מועמדותם באתר האינטרנט של העירייה, תחת "מכרזים" ושם "הקמת פורום לקידום ופיתוח התיירות בעיר ראשון לציון". בעירייה מדגישים כי ההשתתפות בפורום הינה בהתנדבות וללא קבלת שכר או תמורה כלשהי. 

העירייה רואה בפיתוח התיירות בעיר נושא אסטרטגי לפיתוחה הכלכלי של העיר, גם בהתחשב בכך שבשנים הקרובות יוקם מלון בבית הע=E9רייה הישן וכן מתוכנן מלוEF בחוף הים. על כן, בימים אלו עוסקת העירייה ביתר שאת בפיתוח תחום התיירות בעיר בהובלת אגף האסטרטגיה החדש שהוקם. "השאיפה היא", אומר רייף, "שהחשיבה המשותפת בפורום תניב יוזמות חדשות שיעצימו את החוויה התיירותית בעיר, חוויה שהעיר תיהנה ממנה וכך גם בעלי עסקים ותושבים".

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים