חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

עברתם דירה? שדרגו אותה עם ריהוט גן איכותי

 

כדאי ורצוי לאבזר את החצר ולהשקיע בה. מעבר לזה, היום, סוג הרהיטים הזה כבר לא נחשב למותרות, אלא לפריט הכרחי בחצר כל בית. לא חייבים להשקיע סכומי עתק. ניתן למצוא פריטים יפהפיים במחירים סבירים, ששווים כל שקל וההשקעה בהם משתלמת לטווח הרחוק

 

ריהוט גן בחצר הבית

לריהוט גן יש תפקיד חשוב בעיצוב ושדרוג הבית והגינה. חצר ללא ריהוט עלולה להראות מעט מוזנחת ויתומה. כמו שחשוב להקים פינת ישיבה חמה ונוחה בסלון הביתי, כך גם בחצר הבית. מראה החצר ייקבע לא רק על ידי הגינון וסוגי הצמחים והעצים שתבחרו לשתול בה, אלא גם על ידי הריהוט. ריהוט איכותי מעץ מלא או מחומר גלם אחר כלשהו, עמיד, יחד עם מזרנים וכריות מצופים בדים מושכים וצבעוניים, יקנה לחצר שלכם מראה מאורגן ואלגנטי.

איזה ריהוט לבחור לחצר שלי?

כשאתם בוחרים ריהוט גן לחצר, חשוב מאוד להקפיד על בחירה של ריהוט חזק, שיישמר לאורך זמן, ובתנאי אקלים שונים. מומלץ לבחור בחומרי גלם כמו עץ מלא, כפות תמרים, או במבוק. חומרים כמו סיבית יישחקו מהר מאוד, ולא יחזיקו מעמד, מהסיבה שאינם עמידים במים ולחות, ומתכלים מהר מאוד במזג אוויר חם, כמו שיש לנו בארץ. אם אתם בוחרים למקם את הריהוט באזור ללא הצללה, רצוי לבחור בדים בהירים יותר, שאין להם נטייה לדהות עם הזמן. מומלץ לבחור בריהוט מרווח ונוח, שיהיה לכם כיף להתרווח עליו ולארח חברים ומכרים, שירגישו רצון לחזור ולשבת עליו יחד איתכם, ולהעביר זמן בנעימים בדירה החדשה.

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון, הוא גודל האזור בו אתם הולכים להקים את פינת הישיבה שלכם, ומה עוד תכננתם להוסיף בו, אם זה ערסל, נדנדות, גן שעשועים קטן לילדים, או אפילו מערכת ישיבה משודרגת להתאסף בה עם כל המשפחה ולאכול ארוחות בוקר, צהריים או ערב משותפות.

לאיזו מטרה כדאי לרכוש ריהוט גן?

מעבר למראה ייחודי שמעניק הריהוט בחצר הביתית, ותרומתו הגדולה מבחינה עיצובית, יהיה נחמד להרחיב את שטח הבית, מעבר לארבעה קירות סגורים, ולשאוף אוויר צח מדי פעם, תחת שמיים תכולים, 10 דקות של צריכת ויטמיןD  בשמש, מול מראה פריחה ירוקה וצמחיה מלבלבת. החצר היא חלק בלתי נפרד מהבית ומהמראה הכולל שלו, וחשוב לטפח גם אותה.

אבזור החצר – בזבוז של כסף?

מהסיבות שציינו קודם, כדאי ורצוי לאבזר את החצר ולהשקיע בה. מעבר לזה, היום, סוג הרהיטים הזה כבר לא נחשב למותרות, אלא לפריט הכרחי בחצר כל בית. לא חייבים להשקיע סכומי עתק. ניתן למצוא פריטים יפהפיים במחירים סבירים, ששווים כל שקל וההשקעה בהם משתלמת לטווח הרחוק. רהיטים איכותיים הם סוג של השקעה חד פעמית נבונה, וככה צריך להתייחס לזה ואם מצא חן בעיניכם פריט נלווה, כתוספת שדרוג, או שראיתם משהו בעלות של כמה שקלים יותר ממה שתכננתם להוציא, תוציאו. אל תחיו בתחושת החמצה.

רובנו מבלים זמן פנוי רב בחצר הביתית ובסופו של דבר, הנאה לא נמדדת בכסף.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים