חיפוש
 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

”צלילי סתיו” יצא לדרך

 

אתמול החלו במודיעין מופעי "צלילי סתיו". סדרת מופעים מוזיקאליים שיתרחשו בכל רחבי העיר. ג'וזי כץ החזירה את הקהל לימי ה"חלונות הגבוהים". היום ומחר יימשכו המופעים בכל רחבי העיר

 

אתמול (ה') בערב נפתח סוף השבוע המוזיקאלי של מודיעין מכבים רעות, "צלילי סתיו". ערב המופעים הראשון התרכז באופן סמלי, בבית התרבות החדש של מודיעין וכלל שני מופעים. הראשון, מופע הצדעה לשירי להקת "החלונות הגבוהים". מופע בתשלום שנערך באולם הגדול. הנחה את הערב שדר הרדיו גבי ינון (88 F.M)

הטון המוזיקאלי וליווי השירה במופע כולו בוצע על ידי תזמורת ה"ביג בנד" תזמורת בת 18 נגנים, כולה על טהרת תושבי מודיעין והסביבה. ה"ביג בנד", תזמורת ג'ז במהותה, נתנו פירוש מוזיקאלי מרתק ומיוחד לשירי להקת ה"חלונות הגבוהים" של שנות השישים. הצד הווקאלי של דני שגיא, שלומית תמיר בן-ארי ודני אדמון השלים הרמונית ויצר דואט מיוחד במינו בין התזמורת לזמרים. על כולם ניצח אלי בנאקוט.  

לקראת תום המופע עלתה לבמה ג'וזי כץ, מי שהיתה הצלע השלישית ב"חלונות הגבוהים" עם שירים אותם שרה במקור יחד עם חבריה ללהקה.

המופע השני, מופע ג'ז, בסגנון "ג'אם ג'ז" עם להקת "ג'ז 443" שנערך באמפי שבמבואה לאולם התרבות. המופע החל מיד עם תום המופע באולם הגדול והקהל הרב (כ-500 צופים), נותר במקום וגדש את היציעים ואת המבואה כולה. נגנים מהקהל הוזמנו והצטרפו הן לנגינה והן לשירה, כולה על טהרת סגנונות הג'ז השונים. לקראת חצות נאלץ אלון שמידט לסיים את המופע, לא בלי התנצלויות לקהל שסירב לעזוב את המקום. רק בשביל מופע המדרגות הזה היה שווה להמתין 11 שנים להקמת היכל התרבות העירוני.

אירוע "צלילי סתיו" נערך בעיר המאוחדת בפעם השלישית ובפעם השביעית בכלל. תחילתו עוד בימי קיומה של מועצת מכבים-רעות ואלון שמידט, מי שממונה כיום על מחלקת התרבות והמופעים בעירייה, ממשיך לקיים את האירוע שמקבל אופי של קבע בנוף הסתווי של מודיעין.

מופעי "צלילי סתיו" יימשכו כל סוף השבוע הנכחי. היום (ו') אחר הצהריים ובערב שלושה מופעים בשלושה אתרים ברחבי העיר, וכך גם מחר- שבת. פירוט של כל המופעים, מועדיהם ומיקומם ניתן לקבל פה באתר בלחיצה על הפרסום לאירוע בראש עמוד הבית.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים