חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

רעיונות למתנה הזוגית המושלמת

 

אנחנו מוצאים את עצמנו לא פעם בפני דילמה. יום הנישואין מתקרב, חג האהבה או יום ההולדת של בן או בת הזוג, ולצד החיפושים אחר מתנה אידאלית אנחנו בעיקר מתלבטים מה היא הדרך הטובה ביותר לציין את המאורע המיוחד – במסעדה, בחופשה או ביום אחד, יחיד ומיוחד, גדוש חוויות ופעילות.

 

אנחנו מוצאים את עצמנו לא פעם בפני דילמה. יום הנישואין מתקרב, חג האהבה או יום ההולדת של בן או בת הזוג, ולצד החיפושים אחר מתנה אידאלית אנחנו בעיקר מתלבטים מה היא הדרך הטובה ביותר לציין את המאורע המיוחד – במסעדה, בחופשה או ביום אחד, יחיד ומיוחד, גדוש חוויות ופעילות. ניתן להשכיר וילת 10 חדרים ולהזמין את כל החברים ומנגד אפשר לתכנן יום רומנטי זוגי. נכון, מסעדה טובה היא תמיד אפשרות מצוינת, אבל גם מעט נדושה, ואילו חופשה

ארוכה עשויה להיות מאתגרת בין שלל המשימות והמחויבויות היומיומיות בעבודה ובחיי המשפחה. יום כיף זוגי הוא, אם כן, הפתרון הטוב ביותר שעל הפרק. השאלה הגדולה היא מה עושים במהלכו.

 

יום מנוחה מפנק

אחת הדרכים הקלאסיות והמפנקות ביותר לתכנן יום כיף זוגי היא לקבוע עיסוי זוגי בספא בצפון, ולצרף לחוויה גם בילוי בג’קוזי או בסאונה, ארוחת בוקר טובה והרבה שקט. ימי כיף בספא זוכים בשנים האחרונות לפופולאריות רבה, בעיקר משום שבשגרה הלוחצת הם בגדר נקודת אור שמאפשרת לנו לעצור, לנוח, לטעון מצברים וגם ליהנות מזמן איכות זוגי.

 

סדנה או פעילות חווייתית אחרת

מי שהשקט של הספא מדבר אליו קצת פחות יכול לבחור בסדנה או בפעילות אחרת. זוגות שנהנים לבשל יחד יכולים לעבור יחד סדנת בישול שבסופה אף יזכו לטעום מהמנות המשובחות, והמגוון בעולם הסדנאות הקולינריות רחב מאוד. חובבי הבשר, כמו גם אוהדי המטבח האיטלקי, הטבעוניים ושומרי הכשרות – כל אחד יכול לבחור סדנה שמתאימה לטעם האישי שלו, וגם למגבלות התזונתיות השונות, לרבות רגישות לגלוטן או הימנעות ממנות עתירות קלוריות. אגב, גם סדנאות שוקולד ואפייה מוצעות היום לקהל הרחב, ואין ספק שזו חוויה מצוינת לזוגות כמו גם מתנה אידאלית לבן או לבת הזוג, בהנחה שהם נהנים מהבילוי במטבח.

 

טיול

בחיק הטבע

אם אתם מעדיפים לצאת החוצה, אל הטבע, אתם יכולים להפוך את יום הכיף הזוגי שלכם לחוויה מיוחדת מאוד. כישראלים זכינו למדינה עשירה בנופים ירוקים, במסלולי הליכה מסקרנים ובשבילים המתאימים לרכיבה זוגית על אופניים. בחרו לעצמכם מסלול בצפון או במדבריות הנגב, הצטיידו בנעליים נוחות ובסלסלת פיקניק, והקדישו כמה שעות לעצמכם, ללא טלפון נייד וללא הפרעות. השקט הזה יחולל פלאים. אגב, כל פעילות שבה תבחרו יכולה להשתלב היטב גם עם פעילויות אחרות. כך תוכלו לצאת ליום כיף במסלול קייקים בנהר הירדן, להמשיך אל חדר בריחה מאתגר ולסיים בארוחת ערב במסעדה משובחת. עם כל כך הרבה אטרקציות על הפרק אתם יכולים לבחור שלא לבחור, ולטעום מכל הטוב שסביבכם.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים