חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

יהונתן סמואלסון נבחר ליושב ראש פרלמנט הנוער בראשון לציון

 

ראש עירית ראשון לציון, דב צור: ”היכולת והרצון של בני הנוער להירתם למען החברה בה הם חיים היא תעודת כבוד וסימן מבשר טובות לעתיד. דור הווטסאפ והאינסטגרם מוכיח שאכפתיות ומחויבות לקהילה חשובה לו לא פחות מאלה שקדמו ל

 

ראש עירית ראשון לציון, דב צור: "היכולת והרצון של בני הנוער להירתם למען החברה בה הם חיים היא תעודת כבוד וסימן מבשר טובות לעתיד. דור הווטסאפ והאינסטגרם מוכיח שאכפתיות ומחויבות לקהילה חשובה לו לא פחות מאלה שקדמו לו. אני בטוח שיהונתן שאב הרבה מהשליחות הציבורית שלו מהבית. אני רואה בו היועץ החדש שלי לענייני נוער ומתכוון להיעזר בו רבות?

התפוח לא נופל רחוק מהעץ. יהונתן סמואלסון, תלמיד מחונן מכתה יב’ הלומד בישיבה תיכונית בני עקיבא, ובנה של חה"כ לשעבר אנסטסיה מיכאלי, הוא יו"ר פרלמנט הנוער הנבחר של ראשון לציון. סמואלסון משמש נציג בפרלמנט הנוער העירוני כשנתיים, בעברו היה פעיל בתנועה המחוזית "הקהל למען ציון" לנוער ציוני דתי. בין הפרויקטים אותם קידם בראשון לציון ניתן למנות יריד תעסוקה הוגנת לנוער, פעילות הסברה לגילוי סמי אונס, גיוס תרומות לרכישת ילקוטים לנוער רווחה וייזום פעילות בילוי ופנאי לטובת הנוער.

בבחירות שהתקיימו השבוע בראשון לציון, התמודד סמואלסון על התפקיד וגבר בפער קטן על המתמודדים האחרים במירוץ. מולו במירוץ התמודדה אופיר חזן, תלמידה מחוננת מכתה יב’ במקיף יגאל אלון, בוגרת תוכנית מודל האו"ם, מדריכה בצופים ושנה רביעית בפרלמנט הנוער מתוכן שנה כמזכ"לית שלו. מתמודד נוסף הוא עידן מאראש, תלמיד כתה י’ בגימנסיה הריאלית, ילד,CP  שנה שלישית בפרלמנט הנוער, פעיל למען נגישות נכים, ממובילי מחאת הנכים בראשון לציון.

סמואלסון, המתגורר עם הוריו ושבעת אחיו ואחיותיו בשכונת נחלת יהודה בראשון לציון, אמר: "אני שמח להיות בן נוער שגר בראשון לציון ומודה על כך שקיבלתי הזדמנות לעזור לכלל הנוער בעיר ולהוסיף קומה לאיכות חייהם".

דב צור, ראש עיריית ראשון לציון, קיבל בשבוע שעבר ממנכ"ל יוניסף ישראל, רועי מלמד, את האות הבינלאומי היוקרתי ’עיר ידידותית לילדים’ של ארגון יוניסף העולמי, המוענק לערים הפועלות למען שיתוף וזכויות ילדים ונוער בחיי העיר. ראשון לציון היא העיר הראשונה והיחידה בישראל שזכתה עד כה באות היוקרתי והיא מצטרפת ל- 1100 ערים בעולם, שזכו בתואר ’ידידותיות לילדים’. לדברי ראש עיריית ראשון לציון, דב צור: "היכולת והרצון של בני הנוער להירתם למען החברה בה הם חיים היא תעודת כבוד וסימן מבשר טובות לעתיד. דור הווטסאפ והאינסטגרם מוכיח שאכפתיות ומחויבות לקהילה חשובה לו לא פחות מאלה שקדמו לו. אני בטוח שיהונתן שאב הרבה מהשליחות הציבורית מהבית. אני רואה בו היועץ החדש שלי לענייני נוער ומתכוון להיעזר בו רבות?.

פרלמנט הנוער בראשון לציון מורכב מ- 61 נציגים מכל בתי הספר, תנועות הנוער וגופי הנוער בעיר, ומהווה את מנהיגות הנוער העירונית שתפקידה לייצג את כלל הנוער, להעלות את המודעות לזכויותיו, ליזום פעילויות למען הנוער והקהילה ולהיות שותף להחלטות המתקבלות בענייניו בוועדות ובפורומים

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים