חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

הוארך הרישום לקייטנות גני ילדים

 

החברה העירונית מאריכה את מועדי הרישום לקייטנות בשמונה ימים * עד כה נרשמו כ-13,500 ילדים לקייטנות ובית הספר של הקיץ.

 

החברה העירונית, המפעילה את הקייטנות העירוניות, תאריך את מועדי הרישום בשמונה ימים, כלומר ניתן יהיה להירשם עד ל-18.6.18. ההחלטה התקבלה עקב תקלות באתר האינטרנט שהקשו על רישום הילדים לקייטנות. מנכ"ל החברה העירונית, אלי פולק, מוסיף: "אנו מתנצלים בפני ההורים שנתקלו בקושי להירשם לקייטנות ואנו פועלים ללא הפסקה כדי לשפר את השירות. תקלה טכנית באתר הרישום גרמה לעומס בלתי רגיל על המרכזייה. תגברנו את עמדות השירות ואנו מבטיחים שלא יישאר הורה ללא מענה וללא פתרון לילדיו".

עד כה נרשמו כ-8500 ילדים לשני מחזורים ועוד כ-5000 ילדים לבית הספר של הקיץ. בחברה העירונית עיבו את מערך המוקדניות המטפלות בבקשות והתגברו על התקלות הטכניות באתר העירוני. בעיריית ראשון לציון שבים ומבהירים כי יהיה מקום לכל הילדים המבקשים להירשם לקייטנות העירוניות..

נזכיר כי העירייה החליטה שמחירי כל הקייטנות שמפעילה החברה העירונית בעיר יהיו תחת צו הפיקוח של משרד הפנים. כלומר מחיר קבוע שנקבע על ידי משרד הפנים.

הקייטנות יתקיימו בשני מחזורים, מה-1.7 ועד ל-19.7 וכן מה-23.7 ועד ל-12.8, כל אחד למשך שלושה שבועות. עלות קייטנת הגנים עד השעה 13:00 תעמוד על כ-831 ¤ ותוספת צהרון עד השעה 16.00 תעמוד על 419 ¤. יש לציין כי משרד הפנים קבע כי כמות המשתתפים המינימלית לפתיחת קייטנה תעמוד על 28 ילדים. אולם בעירייה מתכוונים לנקוט בגישה גמישה יותר על מנת לאפשר פעילות קייטנות ברחבי העיר. הורים שירשמו יותר מילד אחד ייהנו מהנחה נוספת. עשרה אחוזים למשפחה שרושמת ילד נוסף והנחה של 33% לילד שלישי נוסף.. בחברה העירונית מזכירים כי קיימת ועדת הנחות, הדנה בכל שנה במאות בקשות ומבצעת בפועל הנחות באחוזים משתנים בהתאם לקריטריונים ברורים.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים