חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

שי פינוי דירה וסידור בתים

 

פינוי דירה או סידור בתים אינן משימות המתאימות לביצוע על ידי חובבנים, כלומר על ידי אנשים שאין זהו העיסוק המקצועי שלהם.

 

 ישנה דעה רווחת אשר לפיה כל אחד יכול לרוקן או לפנות דירה מהתכולה שלה או לסדר ממש חפצים רבים אך במציאות אין הדבר כך ועל מנת לבצע משימות כאלה של פינוי דירה או סידור בתים - נדרשת חברה מקצועית שעוסקת אך ורק בתחום זה ותוכל לתת מענה מושלם המתבסס על ניסיון רב ועל התנסות במגוון של דירות, סוגי תכונות או סידור של בתים שונים.

חברת שי פינוי דירה הינה חברה מקצועית ומובילה בתחום זה. לחברה ניסיון רב ומוניטין מעולים בכל מה שקשור לפינוי דרה מתכולתה, ללא קשר בנסיבות הפינוי - דירות של אגרנים כפייתיים, דירות ירושה שהבעלים שלהן כבר לא בין החיים או תכולה של בתים מוזנחים. עובדי החברה מבצעים מיון יסודי של כל חפץ ופריט ומחליטים על סמך הניסיון שלהם וההנחיות של הלקוח מה יעלה בגורלו של כל פריט. ישנם חפצים שלא ניתן להשתמש בהם ולכן יועברו לאשפה, ישנם חפצים שניתן לשמור ויש כאלה שזקוקים לשיפוץ ולאחריו אפשר יהיה להשתמש בהם.

כיצד מתבצע פינוי תכולה וסידור בתים?

קשה אולי לדמיין את זה, אבל ישנם לא מעט בתים או דירות שהמצב שלהם בכי רע וכמעט שאי אפשר לחיות בהם חיים נורמליים ונורמטיביים. עומס הפריטים גדול במיוחד ועלול להוות סכנה בטיחותית ותברואתית הן עבור מי שגר בתוך הבית פנימה והן עבור השכנים או מי שגר בבתים הסמוכים. אצל אגרנים כפייתיים עלול להיווצר מצב שבו מרוב חפצים אין איפה לדרוך, לעמוד או לשבת בבית, קל וחומר לעבור מחדר לחדר. ואז אין ברירה אלא לבצע מיון יסודי של כל החפצים, קטנים כגדולים ולאפשר אוורור יסודי של הדירה וניקוי לצורך מגורים נאותים.

העובדים של חברת שי פינוי דירה מגיעים עם כל מה שדרוש לשם כך - ארגזים בגדלים שונים, כלי כתיבה וסימון ושקיות לאיסוף. הם ממיינים כל חפץ, פריט או רהיט מכל המדפים, הארונות והחדרים. שקיות וארגזים יתמלאו עד הסוף ויהיה ברור לאן מועדות פניהם של כל שקית וארגז. משאית תמתין מתחת לבניין מבלי להפריע לשכנים או העוברים ושבים ואפשר יהיה לנקות את הדירה, לשפץ או לאוורר אותה ולאפשר תנאי מגורים ראויים ואף יותר מכך לדייר.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים