חיפוש
 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

ארגון בני ברית העניק מלגות לסטודנטים

 

הארגון שפועל בכשישים מדינות בעולם ובראשון לציון מזה 56 שנים, קיים את הטקס השנתי שבו חולקו מלגות ל-26 סטודנטים * בארגון קוראים לתושבים להצטרף ולהתנדב לפעילות

 

הארגון הוותיק בני ברית ראשון לציון קיים השבוע את טקס חלוקת המלגות השנתי במסגרתו חולקו 26 מלגות בגובה 2500 ¤ לסטודנטים בני העיר.

הטקס התקיים בהיכל בני ברית בראשון לציון בהשתתפות נשיא בני ברית ישראל - מיכה נתן וסגן נשיא בני ברית ישראל, דניאל גרץ שהנחה את הטקס וד"ר הדס הכהן- נשיאת לשכת נשים רוטשילד בעיר. כמו כן השתתפו נשיאת לשכת בילו סילביה אהרון ועו"ד אורי סגל שעמד בראש ועדת המלגות. ממלא מקום וסגן ראש העירייה, מוטי עג’מי ייצג את העירייה בטקס כמו גם חברת המועצה לימור גור. את הדלקת המנורה המסורתית של בני ברית הנחתה רות אברמוביץ שעומדת בראש הסניף המקומי בראשון לציון של "הקש בדלת". לכל נר שהודלק יש משמעות, נר לשלום, נר לאחווה והאחדות, נר ערכים, נר צדק, נר אמת ועוד.

המלגות מתאפשרות הודות לקרן שבמשך שנים תרמו לה אחים ואחיות בני ברית ראשון לציון, התרומות על שם קרוביהם שנפלו במערכות ישראל.

פעילות בני ברית ראשון לציון מהווה המשך למסורת רבת שנים של מעורבות בקהילה ועזרה לזולת. בארגון מקווים כי חלוקת מלגות זו תסייע ותשמש תמרור דרך המסמן למקבלים ומשפחותיהם, דרך עתידית של נתינה והתנדבות המסייעת לקהילה.

ממלא מקום וסגן ראש העירייה, מוטי עג’מי, הודה לפעילי הארגון בעיר ואמר כי העירייה רואה בחינוך ככלי המאפשר לכל אחד הזדמנות שווה להתקדם ולממש את עצמו. חלוקת המלגות מאפשרת לסטודנטים להתמודד עם העלויות הגבוהות הכרוכות בלימודים באקדמיה.

נשיאת לשכת בילו סילביה אהרון הוסיפה וקראה לתושבי העיר להצטרף לארגון ולהתנדב במגוון הפעילויות של הארגון. ניתן . ארגון "בני ברית" נוסד בשנת 1843 בארצות הברית ומקום מושבו בוושינגטון. הארגון פועל ב- 58 מדינות בארה"ב, קנדה, דרום אמריקה, אירופה, אוסטרליה ודרום אפריקה. ייעודו של ארגון בני ברית הוא לאחד את העם היהודי ולדאוג לרווחתו, ללחום באנטישמיות ובאפליה גזעית ודתית, לנטוע בלב העם היהודי ערכים  של כבוד האדם, צדק, צדקה ואהבת ישראל, לתמוך בציונות, במדינת ישראל ובמורשת ישראל.

בישראל פועלות כ-50 לשכות, המאורגנות במועצות אזוריות ועורכות פעילויות רחבות היקף. כל הלשכות עוסקות בעזרה לזולת ובעשיית צדקה. כל לשכה מקיימת מפגשי חברים, פעילויות תרבות, הרצאות, טיולים ועוד.

המעוניינים להצטרף לבני ברית, יכולים לפנות להדס הכהן- נשיאת רוטשילד בטלפון 054-2900898 או לנשיאת בני ברית ביל"ו, סילביה אהרון, בטלפון- 050-7155384.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים