חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

פרחים ליום הולדת - איך לבחור, איזה ובכמה?

 

ימי הולדת הם תמיד אירועים משמחים אבל אם נודה באמת, כשמדובר בימי הולדת של אחרים הם גם יכולים להפוך לכאב ראש של ממש. זה נכון בעיקר כשמדובר בחבר טוב, הורה, בן או בת זוג, ואפילו קולגה מהמשרד. 

 

ימי הולדת הם תמיד אירועים משמחים אבל אם נודה באמת, כשמדובר בימי הולדת של אחרים הם גם יכולים להפוך לכאב ראש של ממש. זה נכון בעיקר כשמדובר בחבר טוב, הורה, בן או בת זוג, ואפילו קולגה מהמשרד. כאב הראש נובע מהעובדה הפשוטה שאנחנו אף פעם לא יודעים מה נכון לקנות, מה חתן או כלת האירוע אוהבים, ומה יסמן לאדם שמולנו שחשבנו עליו ורצינו לשמח אותו. הבשורה הטובה היא שיש פתרון אחד שעובד כמו קסם בכל פעם – זר פרחים – אבל הבשורה הקצת פחות טובה היא שזה לא אומר שאנחנו יודעים בדיוק מה לבחור. לפחות עד שתסיימו לקרוא שורות אלו, כמובן.

 מתאימים את הזר (ואת התקציב)

כדי לבחור זר פרחים ליום הולדת אנחנו צריכים לדעת מי אמור לקבל את הזר, ומה בדיוק רמת הקרבה שלנו. כלומר, אין ספק שנשקיע הרבה יותר בזר שמיועד לבת הזוג או לאימא, בהשוואה לזר המיועד למנהלת השיווק שאנחנו פוגשים באירועי חברה או בכנסים. בהתאם לרמת הקרבה הזו ייבחר גם התקציב שלנו, וכך אנחנו בוחרים בדרך כלל בזר גדול ומפואר יותר לאדם קרוב וחשוב, בהשוואה לזר צנוע (אבל מרשים לא פחות) לקולגה, לקוח או שכן שחוגג יום הולדת. אם בשלב הזה אתם יודעים בדיוק מה התקציב שלכם, אתם יכולים להמשיך לשלב הבא ולבחור את סוג הזר המתאים.

 זרים אלגנטיים

עם תקציב מוגדר נותרה לנו עוד החלטה אחת לקבל והיא סוג הזר. כשמדובר בלקוח או בקולגה יש לנו לא מעט חלופות נהדרות, והפשוטה והפרקטית ביותר בהן היא זר מתוק. זה לא אומר שאתם עומדים לשלוח ללקוח זר פרחים בציפוי סוכר (אם כי זה רעיון די מעניין) אלא זר שכולל שוקולדים וממתקים במקום פרחים צבעוניים. אפשרות נוספת היא לשלוח זר פרחים צבעוני ומרהיב, או זרים שבהם שולטים גווני הצהוב והסגול (פתרון קלאסי לכל אירוע), סחלבים יפים ומרשימים או חמניות, פרח שתמיד מושך את העין.

 זר רומנטי – יש דבר כזה

כמעט כל זר יכול להתאים לכל מטרה, אבל אם נודה באמת, כשמדובר באדם הקרוב אלינו ביותר עדיף לבחור בזרים רומנטיים ובולטים יותר. שושנים אדומות תמיד עושות את העבודה, וגם זרים המשלבים בין ורוד לסגול הם רכים ומזמינים מאוד. מצד שני, יש גם נשים שמעדיפות את הפרחים הלבנים כדוגמת שושן צחור, והוא ינצח מבחינתן גם תריסר זרים עם תריסר שושנים.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים