חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

ראשון לציון הפסידה לבית”ר בגביע ותתרכז בליגה

 

הכתומים מעיר היין רק מתחו את הירושלמים מליגת העל. כבר בשלישי החבורה של ברקוביץ תפגוש את קטמון בליגה בתקווה להתאושש מההדחה

 

מאמן הפועל ראשון לציון, ניר ברקוביץ’, הצהיר בכלי התקשורת ערב המפגש מול בית"ר ירושלים בסיבוב ח’ של גביע המדינה, כי אם קבוצתו תפתיע את הירושלמים הרי זה ממצב אותו כמועמד לגיטימי לאמן את הקבוצה של אלי טביב. בפועל, הכתומים הצליחו רק למתוח את הקבוצה שמדורגת שנייה בליגת העל, בסיום 2:1 לאורחים מהבירה. ראשל"צ תראה את שמינית הגמר בטלוויזיה ותחזור להתרכז במאבקי הצמרת של בליגה הלאומית. 

עומרי שקל המקומי הימם את הבית"רים בדקה ה-18, 0:1 לראשל"צ שפינטזה על מקום בשלב הבא. אנתוני וארן איזן בחלוף 6 דקות בלבד והרגיע את הקהל הירושלמי באצטדיון הסופרלנד. החלוץ הירושלמי הוסיף שער שני אישי בדקה ה-43, והוריד את מפלס הלחץ הבית"רי. התוצאה נשמרה עד לשריקת הסיום של דניאל בר נתן. 

לקבוצה מעיר היין לא צפויה מנוחה רבה, כאשר כבר ביום שלישי תפגוש קבוצתו של נר ברקוביץ’ את הפועל קטמון במסגרת מחזור אמצע שבוע של הליגה הלאומית. הכתומים מדורגים במקום החמישי, 3 נקודות הפרש בלבד מהמקום השני המיוחל.

 גם בכדורסל יתרכזו בליגה

מכבי ראשון לציון, בדומה לקבוצת הכדורגל הבכירה בעיר, הודחה ממשחקי גביע המדינה. החבורה של שמוליק ברנר נוצחה ע"י הפועל חולון 100:98 בשלב רבע גמר גביע המדינה לאחר דרמה גדולה. האורחים מעיר היין כבר הובילו ב-13 נקודות יתרון עם פתיחת המחצית השנייה, הרבה בזכות ערב מצוין של שני הישראלים שלה, יניב סולומון ואבי בן שימול, שסיימו עם 20 נקודות כל אחד. מנגד, ערב גדול מחוץ לקשת של המקומיים, בניצוחו של גלן רייס ג’וניור המצוין, שסיפק 33 נקודות אישיות, היה קצת יותר מדי עבור האורחים, שיסתפקו בליגת העל במטרה להשתלב בפלייאוף העליון. 

כדורסל נשים

הפועל ראשון לציון ספגה את הפסדה ה-13 העונה בליגת העל אחרי שנוצחה 69:84 בחולון אצל אליצור המקומית. הבנות מדורגות עדיין במקום הלפני אחרון עם 17 נק’ כמו לאחרונה, בני יהודה. אנטוניה נינג’יפה עם 30 נקודות ו-12 כדורים חוזרים הייתה קרן האור היחידה בשורות האורחות. 

ביום שני תארח ראשל"צ את אליצור נווה דוד רמלה בשאיפה להשיג ניצחון ליגה שלישי מתחילת העונה. 

לאומית נשים

קבוצת הבנות של הפועל ראשל"צ מליגת המשנה הפסידה לראשונה העונה 59:48 להפועל כפ"ס, למרות שהובילו כבר בהפרש מבטיח של 17 נקודות במהלך המשחק. תצגוה נרפית במחצית השנייה במהלכה קלעו האורחות 9 נק’ בלבד (!) היו בעוכרי השחקניות. למרות ההפסד, ניצחון בשבוע הבא על הפועל כאוכב יבטיח לזיו ארז וחניכותיו את הבכורה בתום הסיבוב הראשון.

קלעו להפועל ראשון לציון: גילי אייזנר 12 נק’, גאיה סלס 11, אנה שפובלוב 9, דניאל קארש 8, שחר ברנר 4, עמית בן אליעזר 3, ניקול מיכאליץ 2. 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים