חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

שי גולד – מומחה פינוי דירה

 

פינוי דירה הוא פרוייקט מורכב, פרוייקט שמצריך ידיים מיומנות וחזקות ובעיקר כאלו עם ניסיון. לא כל אחד יכול לפנות דירה של אגרן כפייתי או דירה מוזנחת מכל סיבה אחרת שהיא ובשביל זה צריך צוות מקצועי ומיומן, צוות שיודע איך לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

 

 זה מצריך לא מעט ניסיון ולא מעט יכולות אנושיות. בסופו של דבר מדובר על בן אדם ועל הפרעה נפשית וחשוב לסייע לו לעמוד בזה עד כמה שניתן עם כל הקושי שהוא חווה בפינוי מעין זה. אם אתם מחפשים מומחה פינוי דירה, שי גולד הוא מי שאתם מחפשים, והוא והצוות שלו יבצעו את העבודה על הצד הטוב ביותר.

עמידה בזמנים

פינוי דירה של אגרן כפייתי כמו כל דירה מוזנחת אחרת או כל דירה אחרת שהיא צריך להיות מבוצע בהתאם למה שסוכם בין שני הצדיים. זו יכולה להית דירה שהאגרן חוזר לגור בה וחשוב שכמה שיותר מהר הבית יחזור לכשירות וזו יכולה להיות דירה שמיועדת למכירה או להשכרה. חשיבות העמידה בזמנים גדולה מאוד ושי גולד מומחה פינוי דירה יעשה את העבודה בזמנים שנקבעו. כל מה שצריך ילקח בחשבון וזה אומר מתווה הבית, המיקום שלו או כל דבר אחר שיכול לעכב כמו מצב הבית וכדומה, ובסופו של דבר ייקבע לוח זמנים ושי והצוות שלו יעמדו בו.

אמינות ברמה הגבוהה ביותר!

שי גולד – מומחה פינוי דירה, ידוע בתחום זה כבר שנים רבות בעיקר בגלל האמינות הגבוהה שעמה הוא מבצע את עבודתו. כל פריט ופריט נבדק והמיון מתבצע ברגישות מה שאומר שאם נמצאים פריטים בעלי ערך סנטימנטלי הם מיד מועברים לבעל הבית או מי מטעמו כמו גם כל פריט אחר בעל ערך מסוים. האמינות היא נר לרגליו של שי גולד והוא עושה הכול בשביל שביעות רצון מלאה מצד הלקוחות שלו. לא לחינם מכתבי התודה הרבים שהוא קיבל במהלך השנים לא מפסיקים לזרום...

פינוי מכל דירה שהיא

פינוי דירה של אגרן כפייתי או דירה מוזנחת מכל סיבה אחרת שהיא יכול להיות מורכב מאוד במידה והדירה נמצאת במיקום בעייתי. זו יכולה להיות דירה על גג או במיקום שאין גישה למנוף אליה בקלות, או דירה בקומה גבוהה עם מעלית קטנה בה אי אפשר להוריד חפצים. פינוי דירה כזו על ידי שי גולד יהיה פינוי מקצועי והניסיון שהוא צבר במהלך השנים בדירות מורכבות מעין אלו מסייע לו לבצע את עבודתו כמו שצריך.

צוות שעובר הכשרות

צוות הפינוי של שי גולד מומחה פינוי דירה הוא צוות של עובדים רציניים ומסורים שמבצעים את עבודתם בשקט תוך שמירה על כבוד האדם ועל הפרטיות שלו. הצוות מונחה לשמור קודם כל על בטיחותו ובטיחות הנמצאים במקום ומונחה לבצע את עבודתו בשקט וביעילות בשביל לא להפריע לשכנים. שי גולד מומחה פינוי דירה והצוות שלו מקפידים לא לחסום חניות ולא להטריד את הסובבים לדירה. הצוות עובר את ההכשרות הדרושות בשביל לבצע עבודות מעין אלו, עבודות שלעיתים יכולת להיות מורכבות הן מבחינה נפשית והן מבחינה פיזית.

אם אתם מחפשים מישהו שיפנה דירה של אגרן כפייתי קרוב משפחה או חבר שלכם, שי גולד מומחה פינוי דירה הוא הבן אדם אותו אתם צריכים. שי הוא המומחה מספר אחד בישראל והוא מספק את שירותיו במקומות רבים בישראל.

פנו עכשיו וקבלו מידע נוסף על פינוי דירה על ידי שי גולד המומחה הגדול בישראל!

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים