חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

חתונה בטבע

 

תמיד הרגשת את החיבור אל הקסם שמביא איתו הטבע- אל השורשיות, היופי והצמיחה. רגע החתונה שלך הוא רגע ייחודי ואבן דרך משמעותית מאוד בחייך, וברגע הזה את רוצה להצליח להתחבר אל עצמך בצורה השלמה ביותר.

 

תמיד הרגשת את החיבור אל הקסם שמביא איתו הטבע- אל השורשיות, היופי והצמיחה. רגע החתונה שלך הוא רגע ייחודי ואבן דרך משמעותית מאוד בחייך, וברגע הזה את רוצה להצליח להתחבר אל עצמך בצורה השלמה ביותר. אל תוותרי על החלומות שלך. חתונה בטבע היא דרך מצויינת לחוות את הרגע הכל כך מרכזי בחייך באווירה מושלמת וקסומה.


חתונה ייחודית בטבע
כולנו רוצים לזכור את החתונה שלנו כרגע מכונן ועוצמתי, ושמחים להצליח להעניק גם לאורחים שלנו  את ההרגשה המופלאה הזו. הטבע מספק לנו כר נרחב ליצירת אירוע מרגש ואישי שלא היה ולא יהיה כמותו, ושמותאם אישית לצרכים וההעדפות של הזוג.

חתונה בטבע - המקום שלכם
אחד היתרונות המרכזיים של חתונה בטבע הוא האפשרויות הבלתי מוגבלות שהוא מאפשר לנו. כשאנחנו בוחרים באולם או גן אירועים אנחנו למעשה מתקבעים על מיקום מוכתב מראש ,אשר טוב ככל שיהיה חסר בו את המימד האישי והכל כך נחוץ. כשאתם מחליטים על חתונה בטבע ,המרחב הוא בלתי נגמר. תוכלו לקיים אותה בכל מקום שרק תחפצו- בשטח פתוח ביער, בים או בכל מקום שחשוב לכם או היווה עבורכם ציון דרך משמעותי, וכך להצליח לחוות חתונה מיוחדת שהיא רק שלכם.

חתונה בטבע - הארגון שלכם

למעשה, הקסם של הטבע לא מתחיל ונגמר במקום. גם יכולת התמרון, ההפקה והארגון יכולים להיות מסורים בידיים שלכם. כאן אינכם מקבלים תכתיבים של סגנון ואופי שמגיעים מבחוץ, והמעטה שיקבל האירוע יהיה מושפע לגמרי מהבחירות שלכם. תוכלו לתת לאירוע נופך מיוחד בעזרת היופי של הטבע ולהלביש אותו בצבעים שטרם נראו.

סידורי פרחים בחתונה בטבע

אפשרות מיוחדת שאנחנו יכולים להציע לכם היא סידורי פרחים בחתונה. השילוב בין פרחים וטבע הוא שילוב קסום ומיוחד ויכול להעניק לאירוע שלכם שמחה ורב גוניות. תוכלו לשלב אותם בעיצוב השולחנות, החופה או אפילו כעיטור ללבושכם בכל אופן שתבחרו.

אז אם החלטתם שהחתונה שלכם תיראה אחרת, תקבל את היופי והתחושות שצופן בחובו הטבע ותשאיר את החותם האישי שלכם, אנחנו באמרלו עיצוב אירועים ושזירת פרחים לאירועים כאן בשבילכם. תוכלו להשאיר את הפרטים שלכם, ונדאג לחזור אליכם ולעזור לכם להפיק את החתונה עליה חלמתם. טלפון: 050-9710166

דוא"ל: amarelu7@gmail.com

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים