חיפוש
 
לדף הבית >>     הורים וילדים >>

שיטת PGD לבחירת מין היילוד בתרומת ביצית

 

כ - 20% מהזוגות בישראל מתקשים להשיג הריון תקין. בנוסף, אוכלוסיה הולכת וגדלה של חד הוריות מבקשות להגשים חלום ולהפוך אימהות - גם כשהן לא בתוך זוגיות.

 

כ - 20% מהזוגות בישראל מתקשים להשיג הריון תקין. בנוסף, אוכלוסיה הולכת וגדלה של חד הוריות מבקשות להגשים חלום ולהפוך אימהות - גם כשהן לא בתוך זוגיות. משפחת אמבריון, המתמחה בליווי מקצועי ואישי של נשים בהליך תרומת ביצית, מציעה גם מסלול בו תוכלי לבחור את מין היילוד. על אמבריון, על שיטת PGD לבחירת מין היילוד, ועוד - במאמר שלפניך.

 שיטת PGD - דיוק של 99.9% בבחירת מין הילוד

שיטת PGD לאבחון גנטי המבוצע טרום השרשה פותחה בעיקר על מנת לאפשר לאלו המשתמשים בהליכי הפריית מבחנה לוודא באופן מוחלט כי העובר שלהם אינו נשא של מחלות גנטיות שונות. בחינה גנטית טרום השרשה המבוצעת לבחינת בריאות העובר, בעצם מחליפה את בדיקת סיסי השילייה המבוצעת בין השבועות 10-13 של ההריון או בדיקת דיקור מי השפיר המבוצעת בין השבועות 16-20 להריון. בשתי בדיקות אלה ניתן לברר גם את מין הילוד, אם כי בשלבים אלה כבר לא ניתן לבחור את מין הילוד אלא רק להתכונן ללידה החל משלבים מוקדמים יותר של ההריון.

 בשיטת PGD הזרעת הביציות מבוצעת בתנאי מעבדה, והעוברים מתפתחים עד לגודל של שמונה תאים. אז, נלקח מן העוברים תא אחד, ועובר בדיקה גנטית מקיפה. הבדיקה מגלה בין השאר נשאות למחלות גנטיות שונות - וגם את מינו. וודאות בדיקה זו בהקשר למין העובד היא 99.9% .

 לאחר בדיקת PGD, ניתן לבצע החזרה רק לעוברים מן המין המבוקש, ובכך להבטיח לידה של תינוק או תינוקת על פי רצון המטופלת.

 אבחון גנטי טרום השרשה PGD)) - יותר מאשר רק בחירת מין העובר

שיטת PGD, כאמור, נועדה להבטיח שהעובר המוזחר אל הרחם הוא עובר בריא ונקי מנשאות של מחלות גנטיות. נעשה אבחון ברמת דיוק של מעל 99%, לאיתור מעל 400 תסמונות ומחלות גנטיות שעוברות בתורשה. בחינה זו תבטיח החזרה של עוברים בריאים, מהמין הרצוי - והגדלה משמעותית של סיכויי ההצלחה בתהליך שלך.

 בחירת מין היילוד באמצעות PGD - למה דווקא באמבריון?

משפחת אמבריון מספקת שירותי תרומת ביצית וליווי לקראת הריון עבור נשים הנדרשות לליווי כזה, תוך רגישות ייחודית ובשילוב צוות מקצועי בעל ניסיון רב. הנה כמה מהיתרונות בהליך תרומת ביצית בשילוב PGD באמבריון:

  • באמבריון אנחנו מתאימים תורמת לכל מטופלת וכל הביציות שתקבלי יהיו מאותה תורמת בלבד. זהו עניין רב משמעות בעיקר אם את מתכננת יותר מהריון אחד, שכן ילדייך יהיו אחים גם ביולוגית וישאו אותו מטען גנטי
  • באמבריון תמצאי תורמות שנבחרו בקפידה, ואשר הנתונים שלהן - בכל היבט - מבטיחים הליך מוצלח. כל התורמות שלנו, למשל, בטווח הגילאים האופטימאלי (19-28), כולן נבדקות פיזיולוגית ונפשית להתאמה לתהליך וכולן ללא היסטוריה של הפלות
  • משפחת אמבריון שמה דגש לא רק על ליווי רפואי מקצועי ומוקפד, אלא גם על ליווי אישי, רגשי, ואנחנו ערוכים להיות שם בשבילך, ברגעים המשמחים כמו גם ברגעים המאתגרים

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים