חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

שי פינוי דירה - פינוי בתים מלוכלכים במיוחד

 

יש להבין שמלאכת פינוי בתים מלוכלכים במיוחד אינה זהה לשום מלאכת פינוי אחרת, וזאת כי לצד העובדה שגם עבור סיטואציה מעין זו יש להכין תוכנית פינוי ייחודית ויש לארגן כלי שינוע, אנשי צוות וציוד משלי...

 

 יש להבין שמלאכת פינוי בתים מלוכלכים במיוחד אינה זהה לשום מלאכת פינוי אחרת, וזאת כי לצד העובדה שגם עבור סיטואציה מעין זו יש להכין תוכנית פינוי ייחודית ויש לארגן כלי שינוע, אנשי צוות וציוד משלים, הרי שבנוסף לכל זאת גם יש להתארגן עם ציוד מגן (מפני אבק, חלודה, חלקים שבורים, עובש וכדומה), שלל אמצעי אריזה ואף יש להכין את משאית השינוע על מנת שלא תתלכלך.

 פנייה לכתובת הנכונה

 לאור כל זאת, אין להסיק בטעות שלא ניתן למצוא עזרה מקצועית עבור פינוי בתים מלוכלכים במיוחד, אלא יש להסיק שיש לדעת אל מי לפנות – כלומר יש למצוא כתובת מקצועית אשר מתמחה בפינוי דירות מזוהמות, וכאן נציין לטובה את חברת "שי פינוי דירה". "חברת שי פינוי דירה" הינה חברה בעלת ניסיון עשיר עבור כל משימת פינוי ובמיוחד עבור משימת פינוי דירות ירושה, דירות מוזנחות ודירות של אגרנים כפייתיים.

 שירותי ניקיון משלימים

 לאור העבודה שחברת "שי פינוי דירה" מתמחה בתחום, ניתן לצפות ממה לא רק לפנות את הפסולת, אלא גם להחזיר את הדירה להיות ראויה למגורי אדם ואף יותר מכך – להיות נעימה ומזמינה! כיצד? ובכן בין היתר חברת "שי פינוי דירה" מעמידה מגוון צוותים ייעודים עבור חיטוי, הדברה, ניקיון יסודי, שיפוצים קלים ואף צביעה, כך שבתום הפעילות  לא ניתן יהיה לדעת שעד לפני כמה שעות עוד היה מדובר בחורבה.

 פינוי מאורגן ומכבד

 לצד העובדה שחברת "שי פינוי דירה" מתמחת בתחום הפינוי, מעניקה שירותים משלימים בדיוק באותה רמה גבוהה שבה היא מפנה והיא מקפידה על בחירת אנשי צוות אנושיים ונעימים, גם טוב לדעת שהיא מתנהלת בצורה מאורגנת, שקטה ומכבדת, אינה חונה במקום השכנים, מיידעת מראש אם המעלית עומדת להיות תפוסה והיא יודעת להיות ערוכה מראש עם כל ציוד משלים רצוי - בין אם מדובר במכולה ובין אם מדובר במנוף.

 ייעוץ ראשוני בלתי מחייב

 גם אתם מבקשים ליהנות משירותי פינוי דירה איכותיים, מקצועיים, מסודרים, אמינים ודייקניים - פנו עוד היום אל חברת "שי פינוי דירה" ותתאמו פגישה. נציג ישלח באופן בלתי מחייב על מנת לראות בדיוק במה דברים אמורים וייתן הצעת מחיר תחשבת. למה מחכים? הצטרפו אל מעגל הלקוחות המרוצים!

 

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים