חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

שי פינוי דירה - פינוי דירות ללא מעלית

 

בין אם יש לפנות מיטה ישנה ומזנון כבד ובין אם יש לפנות שלל פרטים קטנים לצד כמויות של ארגזים, הרי שתמיד טוב לדעת שלצד המדרגות שמחברות בין הקומה העליונה לבין קומת הקרקע, גם ישנה מעלית אשר מקלה עד כמה שניתן את משימת הפינוי.

 

בין אם יש לפנות מיטה ישנה ומזנון כבד ובין אם יש לפנות שלל פרטים קטנים לצד כמויות של ארגזים, הרי שתמיד טוב לדעת שלצד המדרגות שמחברות בין הקומה העליונה לבין קומת הקרקע, גם ישנה מעלית אשר מקלה עד כמה שניתן את משימת הפינוי. עם זאת, גם אם אין מעלית, עדיין ניתן להסתדר, וגם אם מדובר בקומה גבוהה ובציוד רב ומאתגר שבין היתר כולל פסולת מרובה.

צוות איכותי לצד ציוד משלים

חברת "שי פינוי דירה" יודעת לפנות כל סוג של תכולה מכל מקום, היא יודעת לפנות ציוד ואף פסולת והיא יודעת לפנות מדירות סטנדרטיות ואף מדירות מוזנחות, כאשר בין היתר היא גם יודעת להעניק שירותי פינוי דירות ללא מעלית, וזאת כי לרשותה צוות איכותי וציוד משלים. מבקשים דוגמה? בעת הצורך החברה יודעת להזמין שירותי מנוף, ולו על מנת לקצר את המשימה ולייעל אותה עד כמה שניתן.

מענה מידי ואידאלי

פינוי דירות ללא מעלית אומנם מעט יותר מאתגר, אך ללא ספק אפשרי, במיוחד כל עוד פונים אל החברה הנכונה, וכיוון שחברת "שי פינוי דירה" הינה חברת מקצועית ואיכותית, הרי שניתן לדעת שהיא רגילה לעמוד בפני סיטואציות מעין אלו, ועל כן אין אתגר פינוי שהיא לא יודעת לתת לו מענה מקצועי, מידי ואידאלי.

שירות מקיף - פינוי ניקיון ועוד

בין היתר חברת "שי פינוי דירה" בעלת ניסיון עשיר בפינוי דירות אגרנים כפייתיים ועל כן היא אינה נרתעת מהמראות הקשים, אלא ההיפך, היא שמחה על כך שביכולתה לסייע לחזור לגור בדירה נורמטיבית, מסודרת, נקייה ושמדיפה ניחוחות של ניקיון, וזאת כי בין היתר חברת "שי פינוי דירה" אינה רק מפנה ציוד שאינו רצוי, אלא היא גם עוזרת בשלב המיון, מנקה היטב, מסדרת את הדירה מחדש ואף מעניקה שירותים משלימים - כגון שירותי חיטוי, הדברה, סיוד ושירותי שיפוץ קלים.

ערוכים מראש עבור כל תרחיש

חברת "שיט פינוי דירה" מאמינה שכל מקום ניתן להחזיר למצב אידאלי - כולל דירות מוזנחות ומטונפות של אגרנים ואף דירות עמוסות בקומה גבוהה ללא מעלית. אי לכך, החברה תמיד ערוכה מראש עבור כל תרחיש, וזאת כי עומד לרשותה ניסיון רב לצד כלל האמצעים הנחוצים.

מבקשים מראש לצאת מרוצים?

גם אתם מבקשים ליהנות משירותי פינוי וניקיון איכותיים, מסודרים, רגישים, מאורגנים ומתחשבים? התשובה מולכם - צרו קשר ותכירו עוד היום שירות מדהים שממנו כבר נהנו אינספור לקוחות מרוצים!

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים