חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מארחים הרבה? תכירו את הספות הנפתחות של דיוואני

 

עיצוב הסלון הוא תמיד אתגר גדול, אבל מי שנוהג לארח חברים ובני משפחה לעיתים קרובות מוצא שמדובר באתגר גדול במיוחד.

 

עיצוב הסלון הוא תמיד אתגר גדול, אבל מי שנוהג לארח חברים ובני משפחה לעיתים קרובות מוצא שמדובר באתגר גדול במיוחד. לצד עיצוב מרהיב ובחירת הספות הנוחות ביותר, אנחנו זקוקים במקרים רבים לפתרון שיהיה פונקציונלי עוד יותר – ספה נפתחת שתאפשר לנו לארח את האנשים הקרובים אלינו בכל רגע נתון, בלי לנפח מזרנים או לפתוח שקי שינה. לספות נפתחות יש לא מעט יתרונות, ובעיקר זוהי דרך מצוינת לחסוך מקום ולשמור על בית שנראה תמיד מסודר ומעוצב. אז איך בוחרים, והאם זה אומר שהנוחות תנצח את העיצוב?

 שילוב מדויק בין עיצוב לנוחות

כשאנחנו בוחרים ספות לסלון או לחדר האורחים חשוב לנו לבחור בעיצוב מרשים, אבל כשאנחנו מחפשים מיטה לאירוח אנחנו מתמקדים בנוחות. אם נדמה לכם שמדובר במשוואה שבה משתנה אחד מבטל בהכרח את המשתנה האחר הגיע הזמן לגלות שזה פשוט לא נכון. ספות נפתחות יכולות להיות מעוצבות מאוד, מרשימות להפליא וגם נוחות במיוחד. כך אתם נהנים מהעיצוב היוקרתי בשגרה, ועדיין יכולים לארח חברים ומשפחה בלי הרבה מאמץ, ובלי להשקיע תקציב נוסף על רכישת מיטה מתקפלת או מזרן מתנפח.

 איך בוחרים ספה אידאלית?

כדי שהבחירה שלכם תהיה טובה באמת חשוב שתהיו ממוקדים מאוד. בתור התחלה רצוי לדעת מה מידות החדר שלכם, וכאן חשוב לקחת בחשבון את שני המצבים – מצב שבו הספה ממלאת את הפונקציה המרכזית שלה (צפייה בטלוויזיה או אירוח חברים) לעומת מצב שבו היא נפתחת והופכת למיטה. אם הסלון שלכם קטן מדי ואין לספה מקום להיפתח, הרכישה הזו עשויה להיות מיותרת. לעומת זאת, אם תדעו בדיוק מה גודל החלל ולאיזה כיוון תיפתח המיטה, יהיה לכם קל יותר לדייק.

 חומרי הגלם והעיצוב

הבחירה בספה נפתחת צריכה לקחת בחשבון גם את חומרי הגלם המתאימים והטובים ביותר. אנשים רבים מעידים שספת העור היא לא הפתרון האידאלי לשינה (כל אחד מסיבותיו שלו) ולכן ספות בד נחשבות במצבים אלה לאידאליות. הבחירה בחומר האידאלי תלויה בהעדפות האישיות שלכם, וגם העיצוב תלוי בכם לחלוטין. אם אתם מעדיפים מערכת ישיבה פינתית או דווקא ספה אחת ישרה, כל חלופה תשתלב נפלא בסלון שלכם. זאת בהנחה שאתם יודעים בדיוק מה אתם אוהבים, מה הסטייל שלכם ומה ישדרג את מראה הסלון – וגם את חוויית האירוח שלכם. דרך אגב, החברים והמשפחה מגיעים לבקר לעתים רחוקות יחסית, בשאר הזמן אלה אתם שנהנים מהספה החדשה, כך שהיא חייבת להתאים לצרכים האישיים שלכם לפני הכל.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים