חיפוש
 
לדף הבית >>     גוף ונפש >>

חיי עושר(אושר) וזרימה, חיי יופי ואהבה

 

שאלה טובה וממוקדת יכולה להישאל כך: כאשר אני לא מסוגלת לדבר בשקט ובשלווה עם בן-זוגי, איזה דפוס/אמונה יושבים ואינם מאפשרים זאת? עכשיו מוציאה/מחפשת מסר ואינני ממהרת לקבל אותו, הכל בהקשבה ואורך רוח.  

 

 

"הדבר החשוב ביותר הוא לא להפסיק לשאול" אמר  אלברט אינשטיין

אחד הדברים המעניינים ומרתקים  אותי ביותר היא התשובה  לשאלה: איך לחיות חיי בריאות  בהרמוניה ואהבה  ומתוך השאלה הזאת אני תמיד פורצת כל מחסום, לעולם לא מפסיקה לשאול , להתפתח ולאהוב.

היום אתמקד בכלי חשוב ביותר להשגת המטרה הנשגבת הזו, הכלי: שאלת שאלות.

דרך שאלה נוכל בקלות רבה להגיע לליבנו וללב  האדם שמולנו, מהסיבה ששאלה מחכה תמיד  לתשובה, מה שמפעיל בצורה טבעית ונפלאה את מערכת ההקשבה, וכשמערכת ההקשבה לומדת לפעול בצורה קשובה ומעמיקה, שם נולדות כל מערכות האמון וההכלה.

שימו לב מה קורה כשאנו צועקים או מתרגזים על מישהו, : אנו יוצרים רעל, מרחק, חוסר בטחון ורצון להיות ליד....מה שנלקח מאיתנו הוא האלמנט  החשוב ביותר לדעתי: הקשבה, כיבוד המרחב, תקשורת מלאה וחוסר קיום גבולות, דבר המוציא את עצמי ואת זה שמולי מהמרכז שלו, משלוותו ויוצר כאוס שיכול להיות ברמות שונות שיביא תמיד הרס.

אם נלמד לשאול, לברר, לדבר בנועם, הרי שנהיה על דרך המלך, שם נבנה ונרחיב את מעגל הבריאות שלנו, מעגל הקבלה והקרבה, האחדות והאהבה. שאלה טובה היא שאלה המגרה את האדם למחשבה, מכילה דרך  לתובנות מעצימות, מקדמת את האדם בדרכו, מייצרת תחושה חיובית (מהמקום של הידיעה שעכשיו יחול שיפור במידת הנדרש) .

אין תשובות שגויות, יש תשובות מעמיקות ומעמיקות יותר,  לכל אדם יש את האמת הייחודית לו ולחייו, כאשר נהיה ערים לכך,נהיה בדרך הנכונה (המוליכה לכותרת הכתבה). אם נדע למקד שאלה בצורה טובה, נניח לזה קצת (סובלנות) ואז תגיע/נקבל  תשובה (לא ממערכת ההיגיון, אלא ממערכת הלב, הנשמה) שתעלה אותנו למקום טוב יותר, הרמוני ומאוזן.

מדוע עלינו להימנע  כאן ממערכת ההיגיון או מקבלת תשובה מידיד? משום שמערכת ההיגיון שבתוכנו עובדת על סמך אירועים שחווינו מהעבר, ולכן היא ממלכדת אותנו ואיננה מאפשרת לראות את הדברים בצורה נקייה וטהורה.

התשובות נמצאות בתוך כל אחד מאיתנו, אך הגילוי לא פשוט  מהסיבה שיש לנו מערכת אמונות ודפוסים פנימית המהולה בחוויות עבר שמטשטשות את התשובות הנקיות והמדויקות לנו, והן הגורמות לנזקים ומעכבות פתרונות ויכולת קבלה וקירבה .

בואו ננסה לשאול כמה שאלות ונראה מה קורה, כל שאלה תכוון ותרמז על מהותך, אל תשכח שהכול מדויק, אל תפחדו ממחשבות בלתי מציאותיות, אם נוכל לשחרר את מערכת השיפוט והביקורת העובדת מתוכנו, נגלה דברים נפלאים:

מה מרוקן אותי מאנרגיות?

מה מטעין אותי אנרגטית?

עם מי הייתי יוצא עכשיו/היום לשבוע חופש במקום קסום?

אם הייתי מתאר את האדם הזה מה הייתי אומר עליו כדי שתכירו אותו?

היכן הייתי בוחר לעבוד אם הכל היה תלוי בי?

מה מאפיין את המקום?

מה המיוחד בו?

מה הדבר/מצב  שהכי מעצבן אותי?

מה הוא בא ללמד אותי?

איזה אדם אהיה אם אעבור בהצלחה את הלימוד?

איזה עולם ייפתח עבורי?

היכן הייתי לפני?

האם יש לי חלום החוזר על עצמו עוד ועוד?? מהו החלום?

איזה מסר הוא רוצה להעביר לי?

מה גורם לי לקנא?

האם יש מצבים בהם אני אגואיסט?(דואג רק לעצמי) מהם? מדוע?

מה למדת מאימא, ומה מאבא? מה טוב ומה רע?

מדוע נולדת לדעתך לאותה אימא או לאותו אבא, מה היה תפקידך בחייהם?

מה היה תפקידם בחייך (מה למדת מהם? (גם בדרך השלילה)),

למי הפכת בזכות זאת?

מה אתה הכי רוצה לקבל במתנה ,מה הכי ישמח אותך?

 איזה דבר אתה הכי אוהב בעצמך?

מהו הדבר שהיית רוצה לשחרר מתוכך?

מה קורה כשאנו מתחילים לשאול שאלות?

"המובן מאיליו" נעלם ונפתחות דרכים חדשות ויצירתיות להתנהגויות חדשות שעד כה מנעתם מעצמכם לקיימם  באופן חופשי J כשאנו פועלים מתוך מערכת המהות שלנו, נתוגמל באהבה ובשמחה, בבריאות קבלה והרמוניה שיבואו ללא מאמץ.

יש כמה דרכים להגיע לתשובות נקיות משיפוט (ממערכת הלב, הנשמה),

לשאול את השאלה בצורה ברורה ואז:

  1. להוציא קלף מתוך חפיסה שלמה ולהיעזר במסר היוצא, יש קלפים של ציורים או תמונות טבע נפלאות, ללא כיתוב,
  2.  דרך ספרי מודעות כאשר נפתח "באקראי" עמוד מסוים ונצביע על פיסקה....
  3. דרך מדיטציה.....כותבים את השאלה על נייר, שמים  מוזיקה נעימה ללא מילים ונכנסים  להרפיה דרך 10 נשימות עמוקות ואיטיות,  תוך כדי כך לספור לאט  לאחור (10, 9, 8, 7....)..........., כשתסיימו היו רפויים ובהקשבה לתובנה.... ראו האם קיבלתם תשובה חדשה  ויצירתית.

עוד דרך שאני אוהבת במיוחד: להאזין לרדיו/טלוויזיה/שיחה/עיתון  דרך שם מתקבלת תשובה.....

דרך שכזו מפלסת את התנהלות נו מתוך מרחב רב ומאפשרת הקשבה עמוקה פנימה ומביאה  רגיעה ושלווה, איזון וחיבור לסביבה מתוך מקום בטוח, מתוך המרכז שלנו, מהותנו. כשאנו מתנהלים מתוך מהותנו אנו סבלניים יותר, קשובים, יצירתיים ומושכים לחיינו בריאות והנאה. אוהבת מאוד לשאול על האמונות והדפוסים  המשפיעים  עלי  ומונעים שחרור להתפתחות והתקדמות ממקום של חופש ומרחב.

הדפוסים והאמונות מפעילים אותנו על טייס אוטומטי מבלי יכולת לבחור ובכך  אנו מגיבים מאוד דומה לסיטואציות  שונות מבלי יכולת בחירה נקייה ו נכונה,   זה מתבטא  במישור הרגשי,  הפיזי וההתנהגותי ומביא אותנו לכעסים, בקיעויות, מרירות , חוסר איזון ומביא עלינו אף מחלות ותאונות שונות ומשונות.

השאלות צריכות להיות ממוקדות טוב כדי שהתשובות  תהינה  בהירות  וברורות. כאשר אנו לכודים בתוך הדפוסים והאמונות מבלי להיות ערים לכך, הרי שתוצאות חיינו יביאו לנו עוגמת נפש וחוסר אונים מבלי יכולת לשנות אותן.

שאלה טובה וממוקדת יכולה להישאל כך: כאשר אני לא מסוגלת לדבר בשקט ובשלווה עם בן-זוגי, איזה דפוס/אמונה יושבים  ואינם   מאפשרים  זאת? עכשיו מוציאה/מחפשת  מסר ואינני ממהרת לקבל אותו, הכל בהקשבה ואורך רוח.

היו יצירתיים, אל תפסיקו לשאול, חייכו הרבה ואהבו את עצמכם, החיים באים כדי שנחיה בתוכם ונחייה כל תא ותא להנאה צרופה, באהבה רבה שלכם דליה לסופ"ש נפלא ובכלל.

 

ליצירת קשר: 050-7577096

 דליה אלעזר מטפלת בעזרת תדרי אנרגיה "אהבה רבה" ו"שפת הבריאה" (חוקי יקום).

עבר טיפולי רב שנים (תדרי אנרגיה, רפואה סינית ,ריפוי בעיסוק, תורת המספרים והאותיות ועוד ועוד...

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים