חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

יום הולדת 15 לתוכנית הרדיו שלי // איציק הליצן

 

שלום ילדים השבוע הזה הוא מאוד מיוחד עבורי בשבת הקרובה אני חוגג יום הולדת 15 לתוכנית הרדיו שלי "בייבי סיטר" עם איציק הליצן

 

שלום ילדים השבוע הזה הוא מאוד מיוחד עבורי בשבת הקרובה אני חוגג יום הולדת 15 לתוכנית הרדיו שלי "בייבי סיטר" עם איציק הליצן שמשודרת בשידור חי ברדיו ללא הפסקה 103fm מדי שבת בין השעות 08:00-09:00 כבר 16שנים ברציפות ואני חושב שאין עוד תוכנית כזו בכל העולם שבא ליצן עם איפור ובגדי ליצן יושב באולפן ומדבר אל ילדים כל כך הרבה שנים .ואני עושה את זה בהמון אהבה עבור המאזינים שלי שהולכים איתי כברת דרך ארוכה כל כך. והמכתבים הפקסים וההודעות דרך האינטרנט מחממים לי את הלב ונותנים לי את הכוח מחדש מדי שבוע .

אני יודע שגם הרבה מבוגרים מקשיבים לתוכנית ונהנים ממנה .היות והתוכנית משודרת באינטרנט בשידור חי יש לה מאזינים רבים גם בחו"ל והתגובות מחממות את הלב רק בשבוע שעבר באחד המופעים של נגשה אלי אישה שגרה בארצות הברית ואמרה לי שהיא חייבת לראות את האיש מאחורי המיקרופון. כיום יש לנו מסך מחשב באולפן שבו אנו רואים את הנקודות בעולם שבהם מקשיבים לנו בזמן אמת וזה כייף לראות בשידור חי את כמות המדינות שמופיעות על המסך.

לאחרונה הכנסנו מצלמה לאולפן והילדים יכולים גם לראות את השידור כמו בטלוויזיה ואני מעביר את השידור המצולם דרך האייפד שלי ואת השידור אפשר לראות דרך המחשב בפייסבוק ב איציק הליצן ללא הפסקה עושים לייק לדף התוכנית ומצטרפים .וניתן לראות גם את השידורים האחרונים שצילמנו .

בעוד שבועיים נקיים שידור חגיגי עם אורחים שיגיעו לאולפן ולאחר השידור יתקיים הפנינג ברחבת הרדיו עם מתנפחים ועוד הפתעות .אם אתם רוצים להגיע גם ולשמוח אתנו תשלחו אלי פקס בדחיפות עד ואולי תקבלו הזמנה לפקס: 03-5362806 .

אז כך חוגגים יום הולדת לתוכנית רדיו ונאחל לתוכנית שתמשיך עוד הרבה שנים וביחד נעשה הרבה ילדים מאושרים כי בכל שבת אני חוגג יום הולדת באולפן לילד או ילדה והם מקבלים ממני הרבה מאוד מתנות וזה כייף לעשות משפחות שלמות מאושרות ואם אתם טרם נכספתם לתוכנית אתם יכולים דרך אתר האינטרנט של רדיו ללא הפסקה לשמוע את כל מה שהפסדתם בארכיון של התוכנית .אז מזל טוב ועוד הרבה שנים של מוסיקה טובה וחינוכית וסיפורים יפים .          מאיציק הליצן.   

פינת המעשה הטוב :

השבוע אספר לכם על אוהד הרשקוביץ’ מתל אביב שחגג בר מצווה לפני חודש ובחלק מהכסף שהוא קיבל מתנות הוא החליט לקנות מזגן לקיץ החם שלנו לזוג שכנים קשישים שגרים בשכנות לבית שלו הוא ומשפחתו החליטו לאמץ אותם מאחר והילדים שלהם גרים רחוק ולא מטפלים בהורים שלהם אוהד ומשפחתו דואגים להם לקניות ותרופות. וכל מה שהם צריכים. אוהד סיפר לי על כך כשפגש אותי בהופעה שלי לפני שבוע בתל אביב. ואני התרגשתי ביחד איתו מהמעשה הנפלא שהוא עושה כל הכבוד.  

פינת המכתבים :

שאלה :לאיציק הליצן שלום קוראים לי ענת ואני גרה בתל אביב ובקרוב חוגגת יום הולדת 7 אני מקשיבה לך כל שבת בבוקר ברדיו עם ההורים שלי ואחותי הקטנה ורציתי לדעת למה לא זכיתי אצלך עד היום בכלום בתוכנית ולא הצלחנו לעלות לשידור אני רוצה להיות ילדת יום הולדת ולקבל הרבה מתנות איך אתה בוחר למי לחגוג ולמי לא תענה לי על כך בבקשה תודה ענת.

תשובה :לענת החמודה אני מאוד שמח שאת ומשפחתך מקשיבים לי מדי שבת ברדיו ואני מצטער לשמוע שניסית לעלות לשידור ולא הצלחת את צריכה להבין שברגע שאני פותח את קו הטלפון לשידור יש אלפי ילדים שמנסים ולא כולם מצליחים אז תמשיכי לנסות ואני בטוח שתצליחי .את ילד יום ההולדת אנו בוחרים לפי הגרלה בין מאות המכתבים והפקסים שמגיעים מדי שבוע ובמקרים יוצאים מן הכלל אני מחליט לשמח ילד שזקוק לכך מכל מני סיבות שזה לא המקום לפרט בכל מקרה אני מזמין אותך ואת משפחתך לחגוג איתי בשבת הקרובה יום הולדת באולפן הרדיו בגבעתיים.

ההמלצה השבועית:

השבוע אמליץ לכם על הספר רינה ורינה לילדים אהובים מאת נעמי שלו עם איורים של אמילי אליעזר בהוצאת אופיר ביכורים.
רִנָּה וְרִנָּה - שתיים שהן אחת, אחת שהיא שתיים,
לפעמים הן ברוגז, לפעמים אוהבות עד השמים.
סיפור לכל אחד שמרגיש לפעמים אחר, כי מי מאתנו איננו שניים או יותר?
מומלץ בחום איציק הליצן.

הבדיחה השבועית:
כשהייתי ילד פחדתי מהחושך.
היום, כשאני מקבל חשבון חשמל, אני פוחד מהאור !!!!

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים