חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

הפועל ראשל״צ בניצחון שלישי על הפועל פ״ת

 

 הפועל ראשל״צ עם נצחון ליגה שלישי רצוף על הפועל פ״ת, שמתקרבת לתחתית. בכדורסל הפסד שלישי רצוף לכתומים. 

 

 הפועל ראשל״צ עם נצחון ליגה שלישי רצוף על הפועל פ״ת, שמתקרבת לתחתית. בכדורסל הפסד שלישי רצוף לכתומים. 
קבוצת הכדורגל של הפועל ראשל״צ היא אולי הקבוצה הלוהטת של הליגה הלאומית. מאז מינויו של ניר ברקוביץ׳ לתפקיד המאמן, הכתומים עושים חיל עם נצחון שלישי רצוף. כולם בתוצאה 2:0. בסופ״ש (ו׳) גברה הקבוצה מעיר היין על הפועל פ״ת במשחק חוץ במושבה. נס זמיר פתח את מסכת ההבקעות אחרי רבע שעה של משחק, ואריאל לזמי הוסיף את השני בדקה ה-71. 
הכתומים יכולים להרים ראש, וביום טוב לראות אף את המקום השני, שמוליך בתום העונה לליגת העל, בהישג יד. לאחר 19 מחזורים מדורגת ראשל״צ כבר חמישית, כשרק חמש נקודות מפרידות בינה להפועל עכו השנייה, שמאבדת גובה בשבועות האחרונים. כדאי לציין את הנצחון היפה שהשיגו חניכיו של ברקוביץ׳ במסגרת גביע המדינה, במשחק שקדם להתמודדות בליגה,
כך שסך הכל חיברה הקבוצה ארבעה נצחונות רצופים. במחזור ה-20 (ו׳) תקבל הפועל ראשל״צ הזדמנות מצוינת לשים חותמת, שמיקומה בצמרת אינו מקרי, בזמן שתארח את הפועל עכו ושלומי דורה. אין ספק שנצחון ביתי ייפתח מחדש את המאבק על המקום השני המיוחל. בכדורסל להבדיל סופרים רצף שלישי של שלושה הפסדים. מכבי ראשל״צ נוצחה בליגת העל ע״י בני הרצליה 69:71 והיא בסימן שבע- מקום שביעי בליגה עם שבעה נצחונות אל מול כמות זהה של הפסדים. במשחק שנערך בהרצליה (א׳) הכתומים שיחקו שוב ללא שון דוסון, שייעדר חודש נוסף לפחות עקב פציעה. בקבוצה של אריק שיבק מתכננים לצרף זר נוסף בעקבות חסרונו המשמעותי של דוסון, ככל הנראה בעמדת פנים. בשבוע החולף (ד׳) נוצחה ראשל״צ 71:81 בידי אבטודור סראטוב הרוסית בחוץ במסגרת ליגת האלופות של פיב״א. ההפסד הגיע אחרי מיני מומנטום חיובי באירופה של שני נצחונות ברצף. שחקניו של אריק שיבק נאלצו להסתדר עם סגל קצר ללא מאליק וויינס ושון דוסון. הכתומים ירדו למאזן שלילי במפעל 5:7. למכבי ראשל״צ הרבו לקלוע ג׳אבון מקריי19 נק׳ ו-11 ריבאונדים, פטריק ריצ׳ארד 18 נק׳ ואבי בן-שימול עם 17 נקודות. נשות הפועל ראשל״צ נוצחו בליגת אתנה ווינר הבכירה ע״י א.ס. רמת השרון של אורנה אוסטפלד 55:67 במסגרת המחזור ה-12. ראשל״צ פיגרו במשך כל המשחק בפער גדול, כשרק ברבע השלישי חניכותיו של רועי לזר הצליחו לצמק מעט את הפער. אחרי 12 מחזורים מדורגות הכתומות במקום השביעי, כשהן עדיין בתמונת הפלייאוף העליון. בשבוע הבא תצא הקבוצה למשחק חוץ חשוב מול נשות פ״ת, שהפתיעו את רמת חן במחזור האחרון. ההתמודדות מול הכחולות עשויה להיות משמעותית לגבי העולה האחרונה לפלייאוף. 
 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים