חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

שי שטיקגולד – שי פינוי דירה

 

זה מתחיל עם זה שהוא מתחמק בכל מיני טענות מזה שתבואו לבקר אותו, וזה ממשיך עם זה שהוא מנתק פתאום קשר. אתם רוצים לבוא אליו ומנסים ליצור עימו קשר ולאט לאט אתם מבינים שיש איזו סיבה שהוא לא רוצה שתבואו לבקר אותו בדירתו.

 

 אתם מגיעים בצורה מפתיעה והוא פותח את הדלת, ומה שאתם מגלים מאחוריו יכול להיות מזעזע... ערימות ערימות של בגדים ישנים, עיתונים, קופסאות מזון משומשות או חדשות, לכלוך וזוהמה ולעיתים אף מוצרי טואלטיקה משומשים... בירור קצר ושיחה עם איש מקצוע ואתם מבינים מיד שמדובר על הפרעת האגרנות הכפייתית, הפרעה שכשמה כן היא, גורמת לבן אדם לאגור את כל מה שעובר תחת ידיו...

אתם רוצים לעזור לו, אתם חברים או בני משפחה והוא כבר מבין שהסוד הגדול שלו התגלה והוא מוכן לאפשר לכם לסייע לו. אז מאיפה מתחילים? קודם כל פונים לרשויות הרווחה או לאיש מקצוע מתחום בריאות הנפש שילווה את התהליך ואת הלוקה בהפרעה, והשלב השני ואחד החשובים בשיקום של הוא פינוי של הדירה שלו והכנה שלה למגורים מחודשים ואנושיים... אך איך תעשו את זה? איך תפנו את כל הזוהמה הזו? בדיוק בשביל זה יש את שי שטיקגולד – שי פינוי דירה!

מי הוא שי שטיקגולד – שי פינוי דירה?

שי שטיקגולד – שי פינוי דירה הוא המומחה מספר אחת בישראל לפינוי דירות במצב כזה כמו גם דירות אחרות וחללים אחרים. שי יחד עם צוות החברה שלו צבר ניסיון רב בפינוי דירות מעין אלו, והוא מספק את שירותיו לכל דורש. צוות החברה יחד עם שי יודע להתמודד עם כל דירה באשר היא ולהביא את הציוד המתאים כמו גם להיעזר בשירותים חיצוניים במידת הצורך (כמו מנוף להורדה וכדומה) שי שטיקגולד – שי פינוי דירה, מיומן ובעל ניסיון רב והוא מוצא פתרונות לכל בעיה שצצה במהלך הדרך ויודע איך לבצע את המיון כמו גם לאן לפנות את תכולת הדירה. כל החפצים הממויינים מגיעים ליעדם בין אם זה לזבל או לכל יעד אחר לאחר שמזמין העבודה מאשר זאת. על אמינות לא מתפשרים.

אז מאיפה מתחילים?

אם אתם לא יודעים מאיפה להתחיל, שי שטיקגולד – שי פינוי דירה יסייע לכם. אתם צריכים קודם כל להתקשר אליו ולהסביר לו בקצרה את המצב. בשלב הבא הוא יקבע איתכם פגישה אליה הוא או אחד מנציגיו יגיע, וזה שיגיע ייבחן את הדירה ואת היקף העבודה בה. לאחר מכן יוחלט מהו המחיר והאם חלק מתכולת הדירה ילך לחברה בתמורה לפינוי בחינם או פינוי בתשלום מופחת, ואז ייקבעו יום ושעה לעבודה עצמה.

הפינוי עצמו

שי שטיקגולד – שי פינוי דירה וצוות העובדים שלו מקפידים בראש ובראשונה על כבוד האדם. זה אומר עבודה ברגישות גבוהה תוך הבנת מצבו של הלוקה בהפרעה ותוך שמירה על סודיות מוחלטת. העבודה תתחיל במיון החפצים ובפינוי של הזבל אך ורק אל מקומות מורשים על ידי הרשויות. לאחר מכן יפונו שאר החפצים לאן שסוכם ובשלב האחרון יהיה ניקיון הדירה והכנתה למגורים על כל מה שכרוך בכך בהתאם למה שסוכם.

אם אתם מחפשים צוות מקצועי ויעיל כזה שיחסוך מכם לא מעט כאב ראש וגם לא מעט הוצאות, שי שטיקגולד – שי פינוי דירה הוא האיש שלכם יחד עם הצוות שלו.

פנו עכשיו וקבלו את כל המידע שאתם צריכים בנוגע לפינוי דירות מוזנחות ואל תישארו לבד עם ההתמודדות!

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים