חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

השקיעו באיטום יסודי לבית ומנעו נזילות

 

חדירת מים לבית עלולה לשבש את חייכם. עיקר הנזילות הינן בימים גשומים ארוכים. המים מצטברים על הגגות, הקירות סופגים, השמש אינה מייבשת את המעטפת החיצונית וכל כשל הקיים באיטום מזמין חדירת מים. תוכלו להקדים רפואה למכה ולבצע איטום שימנע את הנזקים הישירים והעקיפים. רטיבות על קירות משמעותה טיח וצבע מתקלפים, קרמיקות מעורערות,לחות בחלל החדר שמלווה בעובש ועוד.

 

חדירת מים לבית עלולה לשבש את חייכם. עיקר הנזילות הינן בימים גשומים ארוכים. המים מצטברים על הגגות, הקירות סופגים, השמש אינה מייבשת את המעטפת החיצונית וכל כשל הקיים באיטום מזמין חדירת מים. תוכלו להקדים רפואה למכה ולבצע איטום שימנע את הנזקים הישירים והעקיפים. רטיבות על קירות משמעותה טיח וצבע מתקלפים, קרמיקות מעורערות,לחות בחלל החדר שמלווה בעובש ועוד. מערכות הנשימה של בני ביתכם עלולות להיפגע ולגרום לנזק בריאותי. יש קושי לאתר נזילות בחורף ולתקנם על הצד הטוב ביותר. תוכלו למנוע את כל אלה ולחסוך עגמת נפש, מטרד וכסף רב. איטום יסודי לכל הבית חיוני וראוי שתעשוהו כבר בעונה היבשה.

מגוון חומרי איטום

מים עלולים לחדור מגגות, מקירות, ממרפסות חיצוניות, מפתחי חלונות ודלתות ואף מקרקעית הבית. אם אתם גרים בבית פרטיאתם תהיו הסובלים העיקריים. בבתים משותפים, חדירת המים יכולה להתרחש בדירה העליונה בה אתם גרים אבל נזקיה ייראו וישפיעו בדירות שמתחתיה. במקרים כאלו יש סיכוי רב למתח לא רצויעם שכניכם. מבחינים במגוון רחב של חומרי איטום בהם משתמשים באזורים שונים בבית. על גגות נהוג להניח יריעות ביטומניות שנחשבות למילה האחרונה באיטום גגות. כמו כן, יש איטום באמצעות זפת חמה, וכן, באמצעות חומרי איטום נוזליים ומשחתיים. מקצת מחומרים אלו, ואחרים נוספים, מתאימים לאיטום אזורים אחרים בבית. אמבטיות רטובות, מרתפים וחדרים תת קרקעיים אחרים, גגות רעפים, גגות קלים בחצרות, קירות מחופים באריחים, מרפסות מרוצפות ועוד.

היעזרות במומחים

יצרני חומרי האיטום השונים מפתחים סוגי חומרי איטום על בסיס ביטומני, אקרילי, פוליאוריטני, צמנטי ועוד. כל אחד מהם יכול להתאים למספר אזורים וחללים בבית. יש חומרי איטום שקופים שמתיזים או מורחים אותם על חפוי וריצוף, יש כאלו עם ריכוז גבוה שמותאמים לחדרים רטובים, יש אלסטיים וצמיגיים שמספיגים אותם לחורים וסדקים, יש שמיועדים לאיטום שלילי. יש חומרי פרמייר שמקשרים בין הבטון החשוף לשכבת האיטום שמופיעה עליו. יש חומרי איטום שניתן לשלבם עם חומרי בידוד כדי לייצור שכבת הגנה מבודדת ועוד. מומחי איטום מכירים את כל עולם האיטום והחומרים שיש בו וידעו להמליץ לכם עליהם.

לימוד הנושא

מאחר והנכם בעלי הנכס כדאי שתלמדו את הנושא. תוכלו לקבל מידע בסיסי באינטרנט. במידה ואתם לפני עבודות שיפוץ או בנייה הקפידו לקבל מפרט איטום מהארכיטקט. דרשו גם הסברים בעל פה ונסו להצליב מידע עם מומחים לאיטום. יש מבחר של אפשרויות ואת ההחלטה כדאי לכם להתקבל על סמך המלצות המומחים אבל גם לשקלל בתוכם אלמנטים של צורך, טעם, ויכולת כספית. לדוגמא: איטום עם יריעות ביטומניות יקר מזיפות גגות אבל יעיל ויקר בהרבה וכן הלאה. במידה ונדרשות לבית עבודות איטום מיוחדות כדאי לא לחסוך ולבצעם על מנת שיתקבל איטום יסודי ומקצועי. כדאי לכם להקפיד שכל מבצעי האיטום ישתמשו בחומרים תקניים ואיכותיים.

צריכים איטום? צרו קשר עם קבלן איטום בראשון לציון

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים