חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

שי פינוי דירה - פינוי ירושות

 

הרבה פעמים קורה שבן משפחה מותיר לקרוביו את דירתו כירושה, דירה שמגיעה ביחד עם כל הציוד הנלווה - כולל בגדים, מזון, ריהוט, פריטי נוי, חומרי ניקיון וכדומה. אי לכך, לא פעם בני המשפחה אשר מבקשים להכין את הדירה למכירה, מתקשים לנוכח כמות החפצים ולנוכח הזיכרונות שהם מעלים, וכאן יש לציין לטובה את חברת ”שי פינוי דירה”.

 

הרבה פעמים קורה שבן משפחה מותיר לקרוביו את דירתו כירושה, דירה שמגיעה ביחד עם כל הציוד הנלווה - כולל בגדים, מזון, ריהוט, פריטי נוי, חומרי ניקיון וכדומה. אי לכך, לא פעם בני המשפחה אשר מבקשים להכין את הדירה למכירה, מתקשים לנוכח כמות החפצים ולנוכח הזיכרונות שהם מעלים, וכאן יש לציין לטובה את חברת "שי פינוי דירה".

עזרה מהותית

חברת "שי פינוי דירה" מתמחה בפינוי כל סוג של ציוד (כולל פסולת) מכל מקום, ועל כן בין היתר החברה צברה ניסיון עשיר במלאכת פינוי ירושות, ולו כי היא עוסקת בתחום הפינוי כבר יותר משני עשורים. אי לכך, החברה יודעת כיצד לסייע לבני המשפחה על הצד הטוב ביותר, ועל כן היא נוטה להעניק שירותי מיון מקדימים וכה חשובים, ולו על מנת למנוע השלכה של חפץ בעל ערך רגשי, או נפשי.

היערכות מקצועית

לא פעם בעת פינוי ירושות, יש צורך לבוא במגע עם לא מעט זוהמה. פה ראוי לציין שחברת  "שי פינוי דירה" אינה נרתעת מכך, אלא היא מראש מגיעה עם ציוד מגן שבין היתר כולל לבוש ייחודי נשמיות וכדומה. כמו כן, יש לציין שאם ניתן, חברת "שי פינוי דירה" מייעדת חלק מהתכולה עבור תרומה, וזאת על מנת ליצור תחושה טובה אצל בני המשפחה ועל מנת לתרום לכלל הסביבה.

שירותי ניקוי שיפוץ ועוד

כאשר מדובר בפינוי דירת ירושה, יש להבין ששלב הפינוי לבדו אינו מספיק, וזאת כי עתה גם יש צורך להכין את הדירה למכירה, כלומר יש צורך לנקות אותה באופן יסודי, ולא פעם גם היא גם מצריכה מגוון שירותי שיפוצים ואך שירותי סיוד קלים. אי לכך, טוב לדעת שכל זאת מבצעת חברה אחת - חברת "שי פינוי דירה"!

נוחות מרבית

כאשר חברת "שי פינוי דירה" מעניקה שירותי ניקיון, היא מעמידה לרשות הלקוח צוותים ייעודיים ומיומנים, לצד שלל חומרי ניקיון מתאימים. אי לכך, טוב לדעת שבמקום לפנות אל מספר חברות ולהתחיל לתאם ביניהן, ניתן לסגור את הפינה מול חברה אחת ומראש לדעת שעומדים לצאת מרוצים.

צוותים אנושיים ומתחשבים

לסיכום נציין שחברת "שי פינוי דירה" הינה חברה מאוד מנוסה, מקצועית, אמינה ואף כזו ששואפת בכול פעם מחדש להשאיר עוד לקוח מרוצה. אם נוסיף לכל זאת גם את העובדה שהצוותים אנושיים ומתחשבים, נבין מדוע מדובר בחברת הפינוי והניקיון האידאלית ביותר עבור מצבים כגון פינוי ירושות.  

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים