חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

2 מ-2: ראשלצ קרובה נקודותיים למקום שני

 

הכתומים גברו על רמת השרון ועשו צעד משמעותי בצמרת. מכבי ראשל”צ ניצחה את נס ציונה בליגת ווינר והתבססה בין 8 הראשונות

 

הפועל ראשון לציון השיגה ניצחון דרמטי (ו’) על הפועל רמת השרון 0:1 במשחק חוץ והתקרבה עד לכדי שתי נקודות בלבד מהמקום ה-2 שמבטיח את אחד משני הכרטיסים לליגת העל. התוצאה שהשיגו חניכיו של ניר ברקוביץ’ בשילוב הפסדיהן של הפועל ת"א והפועל כפ"ס, צימקה את הפער כאמור מהמקום השני בו נמצאים הירוקים מהשרון. על הדרך החזירה הקבוצה מעיר היין מעט מהכבוד שנרמס בתבוסה הצורמת שנחלו במחזור הקודם להפועל מרמורק, שהעלתה תהיות על כשירות יכולות השחקנים מצד הבעלים, אייל ברקוביץ’.

גיל יצחק, חלוץ הרכש שהגיע בקיץ ממכבי שעריים, פרע שטר נוסף עם שער ניצחון ממש בדקה ה-90, אחרי שנגח פנימה מהגבהה של מתן פלג. בשבוע הבא תארח ראשל"צ את הפועל נצרת עילית, ויכולה אף להעפיל למקום ה-2 בתום משחקי המחזור, במידה והפועל כפ"ס תפסיד למכבי הרצליה.

 ניצחון למכבי ראשל"צ בדרבי הכתומות

החבורה של שמוליק ברנר הביסה את העולה החדשה לליגת העל 69:84 במסגרת המחזור ה-15 שננעל הערב (שני). ראשל"צ ידעה להתעשת אחרי שני הפסדים ברצף ועשתה צעד חשוב במטרה להישאר בין 8 הראשונות. 

ארבעה שחקנים קלעו עבור המקומיים בספרות כפולות, כאשר ג’ייסון סיגרס ודרו קרופורד הובילו את רשימת הקלעים עם 17 נקודות כל אחד. מרפי הולוואי פלירטט עם טריפל-דאבל (14 נק’, 17 ריבאונדים ו- 7אסיסטים). הודות לניצחון ב’בית מכבי’ העפילה ראשל"צ למקום ה-7 כשבמאזנה 7 ניצחונות ו-8 הפסדים עד עתה. 

בשבוע הבא תיתקל מכבי ראשל"צ במשוכה גבוהה מאוד, כשתתארח בהיכל מנורה מבטחים אצל מוליכת הטבלה, מכבי ת"א.

הפסד לבנות בפתיחת הפלייאוף

הפועל ראשון לציון נוצחה 75:70 מול מכבי רעננה בפתיחת משחקי הפלייאוף התחתון בליגת העל לנשים בכדורסל. למרות זאת, ניצחון במחזור הבא על בני יהודה האחרונה, יבטיח לקבוצה עונה נוספת בליגה הבכירה. אנטוניה נינג’יפה בלטה כהרגלה אצל המפסידות עם 23 נקודות ו-7 כדורים חוזרים. עדי לוקס תרמה 18 נקודות, אבל זה לא היה מספיק מול השרוניות במשחק החוץ. הליגה יוצאת כעת לפגרת הנבחרת, ותחזור כאמור הישר למשחק העונה בתחתית בין הלפני אחרונה, הפועל ראשל"צ, לאחרונה בטבלה, בני יהודה, במשחק על כל הקופה. המנצחת תשרוד והמפסידה תנשור לליגה השנייה.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים