חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

יום העצמאות - כל המתקנים העירוניים פתוחים לציבור

 

מוזיאון אגם, חי כיף, בריכות וחדרי כושר, סרטים ישראליים בהיכל התרבות ומרתון סטנד-אפ בבית העם * וגם- לראשונה במה נוספת בחגיגות ערב יום העצמאות במתחם הרובע

 

לכבוד חגיגות ה-70 למדינת ישראל, החליטה עיריית ראשון לציון לפתוח את המתקנים העירוניים ביום העצמאות. החברה העירונית האמונה על מתקנים אלו, תפתח ביום העצמאות (19.4.18) את מוזיאון אגם עם סיור בעקבות סמלי היהדות ומוזיאון ראשון לציון עם סיור בעקבות סמלי הלאום ובליווי שחקנים. בנוסף הבריכות וחדרי הכושר בשלושה מרכזי הספורט: 360 במערב העיר, 360 נחלת יהודה על שם ספי ריבלין ז"ל ובריכות שיכון המזרח, יהיו פתוחים לקהל בין השעות 10:00 ל-16:00. גם החי כיף יפתח שעריו לתושבי העיר עם מתקנים מתנפחים והפתעות ובצד האומנותי - גלריית בית לונדון תפתח לקהל ותציג שש תערוכות אמנות עכשווית.

בבית העם יערך מרתון סטנד אפ מבית הקומדי בר שיחל ב-21:00 בערב. בהיכל התרבות יתקיים מרתון סרטים ישראליים מ-10:00 בבוקר ועד 18:00 בערב עם סרטים בלתי נשכחים שחוזרים אלינו ביום העצמאות כמו "גבעת חלפון" ו"חגיגה בסנוקר" וזאת לצד סרטים ישראליים חדשים כמו "געגוע" ו"מכתוב" וE0פילו סרט שרץ עכשיו בקולנוע כמו "מוטלים בספק". גם לילדים יש מה לראות, הסרט "אבוללה" יוקרן בעשר בבוקר.  יום למחרת, ב-20.4.18, מקבלים את השבת בהרקדה המונית ברחבת העירייה, החל מהשעה 15:00. פעילויות אלו הן חלק מסדרת אירועי חגיגות ה-70 בעיר שנפתחו לאחרונה עם אירוע "אקסטרים לדגל" וימשך בחודשים הקרובים במגוון אירועים.

חידוש נוסף השנה יהיה בערב יום העצמאות כאשר העירייה החליטה להוסיף במת חגיגות נוספת במתחם הרובע. המטרה בקיום שמונה במות ברחבי העיר היא לאפשר לתושבי העיר ליהנות מחגיגות העצמאות בקרבת הבית. הבמה הנוספת במתחם הרובע מאפשרת לתושבי השכונה המתפתחת בנחלת יהודה ליהנות גם הם מהופעות קרובות לבית. בין היתר יופיעו שם הבלקן ביט בוקס, הראפר טונה ו-DJ פנדה.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים