חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

קצינים וחיילים מראשון לציון מצטייני נשיא המדינה

 

לבמת המצטיינים בבית הנשיא יעלו מחר 120 חיילים וקצינים, מצטייני נשיא המדינה * אלו הם מצטייני הנשיא, תושבי העיר

 

לבמת המצטיינים בבית הנשיא יעלו מחר 120 חיילים וקצינים, מצטייני נשיא המדינה * אלו הם מצטייני הנשיא, תושבי העיר:

סמל ראשון תמיר מרציאנו, בן 21 מראשון לציון, התגייס לכפיר ומיד אחרי הכשרתו, יצא לקורס חובשים. תמיר סיים את הקורס כמצטיין ובשיבוצו החדש כחובש גדודי, לא היה רופא ולכן מילא מקום של רופא קצין. תמיר מספר על האירוע הראשון שלו כחוג"ד- הוא הגיע לפיגוע בנווה גניאל ומיד התחיל לטפל בפצועים. על הישגיו הצבאיים והמקצועיים, תמיר מקבל את אות הצטיינות הנשיא.

סמל עדן מצא, בת 21 מראשון לציון, משרתת כחוקרת פלילית במשטרה הצבאית החוקרת. היא התגייסה באוגוסט 2014 לטירונות של המשטרה הצבאית, משם המשיכה לקורס חוקרים פליליים ושובצה בבסיס בבאר שבע, שם שירתה לתקופה של שנה ותשעה חודשים. בהמשך, קודמה עדן להיות חוקרת ביחידה המרכזית במחוז הדרום, שם התעסקה בחקירות רגישות. עדן אוהבת מאוד את תפקידה ועושה אותו מכל הלב, נהנית מכל יום שעובר ומרגישה שטרם מיצתה את החוויה הצבאית, לכן היא ממשיכה בתפקידה בהתלהבות רבה.

רב-טוראי אברהם בנאסולין, בן 20 מראשון לציון משרת כעובד כללי בסיס הקריה. לאברהם שתי אחיות בנות גילו, אשר משובצות אף הן כעובדות כלליות, בקריה ובתל נוף.

רב"ט דנה זולוטובסקי, בת 20 מראשון לציון, נולדה בארץ להורים שעלו מרוסיה, עברה עם משפחתה לארה"ב ובגיל 11 חזרה ארצה. כיום דנה משמשת כמכ"ית בידוק בקריה והיינה אחת ממאה ועשרים מצטייני נשיא המדינה השנה.

מיד כשהגיעה לתפקיד, לאחר סיום הטירונות והקורס, הגיעה לפקד על כמות ענקית של 40 חיילות. לכל אחת מהחיילות והחיילים אשר מגנים יום יום על הקריה הקדישה דנה תשומת לב מרבית והיוותה דמות לחיקוי. מעמד הצטיינות מרגש מאוד אותה ואת משפחתה, לאור העובדה כי היא הראשונה ממשפחתה שהתגייסה לצבא.

 

צילום וטקסט: דובר צה"ל

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים