חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הפחתת ארנונה

 

מעוניינים להפחית את הארנונה לבית העסק שלכם? אינכם בטוחים כי חיוב הארנונה שלכם מדויק ועדכני לתחום העיסוק שלכם?

 

 מעוניינים להפחית את הארנונה לבית העסק שלכם? אינכם בטוחים כי חיוב הארנונה שלכם מדויק ועדכני לתחום העיסוק שלכם? אם כך הם פני הדברים, סביר כי מידע המוצג המאמר זה יסייע לכם להבין את הזכויות העומדות לרשותכם ולבטח ייתן לכם את הכלים להתנהל בצורה נכונה ואחראית כלפי חיובי הארנונה המוטלים על בית העסק שלכם!

מהי ארנונה?

הארנונה היא מס המוטל על ידי הרשות המקומית על המחזיק למעשה בנכס, בין אם הוא בעל הנכס או השוכר בנכס. מטרת חיוב הארנונה היא  לממן את הפעילויות השונות של הרשות המקומית בה שוכן הנכס.

תעריפי הארנונה נקבעים בצו הארנונה עליו מחליטה מועצת הרשות המקומית התעריפים שונים מרשות לרשות, אך נקבעו סכומי מינימום ומקסימום החלים על כל הרשויות המקומיות.

הפחתת ארנונה לעסקים

הארנונה וחיוביה נמצאים  בתחום האפור, תחום שהוא חסר עקביות, לא ברור, שנוי במחלוקת ובהחלט מסורבל ומעורפל - מיותר לציין כי לעיתים גם לא יעיל ומתפתל.              במשך השנים, הרשויות המקומיות עושות יותר ויותר מאמצים להגדיל את הכנסותיהן, בשים לב כי הארנונה מהווה את המרכיב המרכזי בהכנסותיהן. הרשויות מחפשות כל דרך חוקית אפשרית,  להגדיל את שומות הארנונה של  בעלי העסקים השונים. צווי הארנונה, השטחים, האזורים, והסיווגים אינם מספרים את כל האמת. הרגולציה, ההנחיות הפנימיות והפסיקה, יצרו תמונה שונה לחלוטין מזו הנשקפת לעיניו של הנישום. למעשה, במקרים רבים המצב העובדתי והמשפטי הפוך מזה שנחזה לעיני הנישום. אפילו התעריף הנראה בצדו של הסיווג עלול להיות במקרים רבים בלתי חוקי.

 

כיצד מפחיתים את חיובי הארנונה?

הפחתת ארנונה דורשת ידע, ניסיון, התמצאות בתחום המיסוי העירוני/מוניציפלי והבנה של העדכונים השותפים המתקיימים בעדכוני פסיקה ובתקדימים החלים לעיתים קרובות בתחום חיובי הארנונה. לרוב משרדי עורכי דין המתמחים בתחום הם היודעים "לצלול" בים האין סופי של המידע, הפוליטיקה, המדיניות, החישובים והחיובים הבלתי ברורים לעין שאינה יודעת לבחון אותם כהלכה. משרדנו, משרד עו"ד בן אליעזר ושות’ - מתמחה במיסוי מוניציפאלי והפחתת מיסי מקרקעין, מייצג מזה שנים רבות נישומים עסקיים מגוונים בעלי עסקים בתחומים הבאים: מפעלי תעשייה, תאגידים, רשתות, קניונים, בנקים, עמותות, מקורות, חברת חשמל, חברות הדלק והאנרגיה ועוד. אנו מתמחים  בהפחתת חיובי ארנונה וזוכים להצלחות מרובות ולתקדימים יוצאי דופן. מאחר וכל צו ארנונה שונה ממשנהו ומאחר ולכל רשות מקומית שיטת חישוב שונה ותעריפים שונים, נדרשת בדיקה קפדנית של חיוב הארנונה והכרת הפסיקה והדין הקיים. משרד עו"ד בן אליעזר ושות’ מומחים בהפחתת תשלומי ארנונה ומיסוי מוניציפלי. התקשרו: 03-6954100

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים