חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

ליטל אסיף ז”ל - גדולה מהחיים

 

ליטל, נשמה גדולה, לב גדול, נכונות ורצון לעזור והכל בכמויות וללא תמורה. היכן תמצאו מישהו כזה? אני מצאתי. ליטל אסיף ז”ל שנפטרה בסוף השבוע לאחר מאבק קשה אבל בשקט ומתוך אי רצון להכביד או להכאיב לאיש היתה כזו. ליטל פעלה ללא לאות 24/7 והכל תוך סרוב מוחלט לקבל תמורה ובאין ציפיה אפילו להכרת תודה. ליטל אסיף, אין דברים כאלה.

 

לפני כשנה פנתה אלי חמד של בחורה בשם ליטל אסיף, והציעה לי להגיע לראשון לציון למפגש המיזם שהיא אירגנה בהתנדבות עם אנשי עסקים והציעה לי שאציג בפני הנוכחים את מיזם פורום המומחים ואתר החדשות שלי בראשון. כמובן שנעניתי בשמחה.

והדלת שפתחה לי ליטל העניקה לי את הזכות להכיר אישה גדולה מהחיים, אישה שכולה לב אחד גדול.

ליטל נכנסה לענינים מהר מאוד, הציעה לי לסייע בהעלאת ידיעות מראשון ולגייס מומחים.

אבל מה שקיבלתי ממנה היה הרבה מעבר לכך. ליטל לא עבדה עם שעון והיתה זמינה 24/7 פשוט כמשמעו, להעלות לאתר כל ידיעה חדשותית ששלחתי לה במייל או בוואטסאפ, גם אם זה קרה בחצות. 

וליטל לא הסתפקה בכתבות העתק הדבק. בשל מעורבותה הקהילתית הברוכה, נחשפו גולשי האתר לידיעות וחשיפות קהילתיות פרי עטה שגם כתב בתשלום היה מתקשה להשיג.

בשבועות האחרונים משנודע לי על אשפוזה, עקבתי בדאגה אחרי מאבקה של ליטל, אבל היייתי משוכנע שהנמה אתעורר בבוקר ואקבל את ההודעה היומית הקבועה של ליטל: ... "מה קורה היום עם החדשות". גם בשיחה שהיתה לי עם קולגה משותף, הבנתי שבמהלך השבוע אוכל לבקרה בבית החולים.

אבל לדאבוני כל זה לא קרה. במקום זאת  רק בצהרי שישי, כשהנייד שלי החליט זמנית לשבוק חיים, קיבלתי לכן במאוחר את הידיעה הטראגית.  הבשורה הכאובה היתה קשה להבנה, קשה לעיכול.

יקח לי זמן רב אם בכלל לעכל את האבידה שלי ושל כולנו. זכרונה יהא עימי לעד.

ליטל היקרה, הנאמנה, הסופר וומן, איננה והלב בוכה. יהיה זיכרה ברוך.

קובי אור

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים