חיפוש
 
לדף הבית >>     בחירות 2008 >>

סיעת יחד רצה למועצה

 

סיעת 'יחד' בראשות חבר המועצה עמיקם אורן פתחה את מערכת הבחירות למועצת העיר ומחדשת את ימיה עם סיסמת הבחירות "עצמאות למכבים רעות" 

 

אתמול, ה', הפיצה סיעת 'יחד', בראשות עמיקם אורן, מכתב לתושבי מכבים רעות בו הודיעו רשמית על תחילת מסע הבחירות למועצת העיר בבחירות 2008. על פי ההודעה 'יחד' היא "סיעה לוקאל פטריוטית ומחויבת לתושבי מכבים רעות ולצרכים המיוחדים שלהם".

ההודעה נשלחה לכתובות האימיל של תושבי מכבים ורעות על ידי חבר הסיעה דני רוזנפלד שהודיע באופן רשמי על איחוד וקשר בלתי אמצעי בין "המטה המאוחד לעצמאות מכבים-רעות", לבין סיעת יחד, שהוקמה לאחר איחוד הרשויות בשנת 2003.

במכתב כותב רוזנפלד: "בשבועות האחרונים קיימה הנהלת הסיעה סדרת דיונים והתייעצויות שבאו כדי לעדכן את סדר היום שלה לקראת בחירות 2008. על רקע החלטתו הסופית של יו"ר הסיעה שלא לרוץ לראשות העיר".

עיקרי המצע כפי שגובשו מציגים מודל לעצמאות מכבים רעות שהוכרה כרובע עירוני לפני כשנתיים. במכתב מפרטת הסיעה את סדר היום לקראת הבחירות:

איחוד העיר מודיעין עם הישוב הקהילתי מכבים רעות היה גחמה פוליטית שאת מחירה משלם הציבור בעיר מודיעין בכלל ובישוב מכבים רעות בפרט. האיחוד הוא כישלון עליו מודים גם נציגי הממשלה והגורמים הממלכתיים

סיעת יחד תשתף פעולה עם ראש עיר אשר יתחייב לייצג את מכבים רעות מול הגורמים המתאימים בהמשך מאבקם לעצמאות.

כפתרון ביניים, בבחינת הרע במיעוטו, גיבשה הנהלת יחד את המודל של "מועצת משנה מקומית" והציגה אותו כבר בפני שר הפנים לבקשתו.

סיעת יחד תשתף פעולה עם כל מועמד לראשות העיר שיתחייב לאמץ את המודל וליישם אותו בקדנציה הקרובה.

בעניין הבחירות המתקרבות חושף רוזנפלד את תפיסת העולם הפוליטית המרכזית: "לא נותיר את הקדנציה הבאה במועצת העיר לחסדיהם של אחרים. אנו נהיה שם והפעם מגובשים יותר, נחושים יותר, מלוכדים יותר ובעיקר מנוסים יותר".

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים