חיפוש
 
לדף הבית >>     בחירות 2008 >>

הצביעו ותשפיעו

 

לקראת הבחירות החליטו ראשי ארגונים ציבוריים א-פוליטיים לצאת בקריאה לציבור: ”בואו לקלפי, הצביעו ותשפיעו. אין לנו הפריבילגיה לשבת ולקטר”

 

"שיעור הצבעה נמוך בבחירות המקומיות הוא מכשול לתהליך הדמוקראטי", אמר לנו השבוע מיגל הרף, יו"ר ההנהגה המקומית של ההורים במודיעין-מכבים-רעות. על רקע ביטול מלימודים של תלמידי כמחצית מבתי הספר בעיר הבין מיגל שעליו לעשות מעשה.

הרף פנה לגופים א-פוליטיים כמו "מועצת הנוער" העירונית, "ארגמן", "אזרחים שאכפת להם" ועוד והציע איחוד כוחות ושיתוף פעולה. במקביל התברר כי גם "קהילת יוזמה, המרכז ליהדות מתקדמת במודיעין, החליטה לצאת בקריאה דומה, ולפעול להמרצת ההצבעה בבחירות.

הרף: "אין זה מתקבל על הדעת כי רוב קטן ודחוק יקבע מי יהיה ראש העיר הבא של מודיעין".

נציגי הגופים הללו החליטו להעמיד משמרות מתנדבים במקומות הומי-אדם, כגון: מרכזי קניות, קופות חולים, מרכזי ספורט וכד' בימים שלפני הבחירות. המתנדבים יישאו שלטים, ויקראו לציבור להגיע לקלפי, להצביע ולהשפיע על דמותה של העירייה במודיעין מכבים רעות.

יו"ר ארגמן, ח"כ והשר לשעבר אברהם כץ-עוז, תבע מכל המועמדים והנבחרים לאחד כוחות לאחר הבחירות למען הקמת קואליציה עירונית יציבה וחזקה: "במקום להילחם עד טיפת האינטרס האישי האחרון, טוב יעשו כולם אם ישלבו ידיים, וייסיעו למי שייבחר בהקמת מועצה עירונית יציבה שתעבוד בהרמוניה ותוך שיתוף פעולה עם ראש העירייה החדש."

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים