חיפוש
 
לדף הבית >>     חינוך >>

תעודות הערכה לשישה מוסדות חינוך עירוניים

 

אם 6 בתי ספר מקבלים תעודות הערכה, זה אומר משהו על ההשקעה בחינוך כאן

 

ביום שלישי זכו שישה מוסדות חינוך בעיר לקבל תעודות הערכה מחוזיות בתחומים השונים. בין המוסדות היה תיכון עירוני ב' ע"ש יצחק רבין, שזכה לקבל תעודת הערכה בנושא חינוך חברתי, בית ספר "האלה" ובית ספר "עמית" שזכו לבל תעודת הערכה בנושא קידום אקלים מיטבי. בית ספר "אבני החושן" שזכה לקבל תעודת הערכה בנושא חינוך חברתי.

גן "חופית" שזכה לקבל תעודת הערכה בנושא קידום אקלים מיטבי בגן וגן "ענבר" שזכה לקבל תעודת הערכה בנושא קידום הישגים לימודיים. לאור זכיית בתי הספר והגנים נערכו במוסדות חינוך אלה ביום שלישי ביקורים של קבוצות של נציגים ממחוז ירושלים של משרד החינוך, מפקחים מהמחוז ומנהלים מהעיר ומהמחוז כאשר כל קבוצה ביקרה באחד מבתי הספר והגנים.

במהלך ביקורים אלה נפגשו האורחים עם מנהלות בתי הספר והגננות והצוותים הפדגוגיים ונציגי הנהגות ההורים בבית הספר וקיימו יום עיון בכל מוסדות החינוך שזכו במהלכו למדו מקרוב על הפעילויות. לביקורים אלה התלוו גם סגן ראש העיר מויש לוי וראש מינהל החינוך הנכנסת, בתיה שוכן.

השניים הגיעו לכל בתי הספר והגנים בירכו את המנהלים המורים והגננות והודו להם על עבודתם המצוינת. סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך מויש לוי: "תעודות ההערכה מהוות הוקרה מוצדקת של משרד החינוך לפעילות לפעילות הברוכה שנעשית במהלך כל השנה בבתי הספר על ידי המנהלים והצוותים החינוכיים. הצגת העשייה החינוכית במוסדות החינוך השונים בפני נציגי המחוז ומנהלים מהעיר ומחוצה לה, היו בהחלט מקור לגאווה."

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים