חיפוש
 
לדף הבית >>     חינוך >>

מכתבים למערכת / מי שומר על בי”ס ”ניצנים”

 

התלונה של התושב אורי שור על הבלאגן בבי”ס ניצנים ועל פניותיו למנהלת בית הספר אורלי אבידן שלא הועילו.

 

אורלי שלום

בהמשך לכל המיילים ששלחתי בענין בית הספר (ניצנים) הפרוץ  לכל דכפין.

היום יום שישי 28/9 בשעה 9:30 בבוקר השער עוד היה פתוח. באיזשהו שלב הואילו לנעול אותו. אך כצפוי, לאף אחד באמת לא אכפת מה קורה בבית הספר "ניצנים". בעקבות הערותיי ותלונותיי החוזרות ונישנות הואלתם לסגור את השער עליו הצבעתי. אך לבדוק מה קורה עם שאר דלתות בית הספר? בשביל מה? לדעתי זו פשוט שערורייה.

ולמען הסדר הטוב אסכם את הנושא: יום שלישי בצהריים - שער בית הספר מכיוון גני הילדים פתוח לרווחה. ילדים מסתובבים על אופניים במסדרונות בית הספר, כיתות וגנים פתוחים וציוד רב חשוף ונגיש לכל. כך היה גם במהלך כל יום הכיפורים. כמובן שגם האורות דלקו לשווא כל אותו הזמן.

בבוקר שלמחרת יום הכיפורים (8:15) שלחתי לך דוא"ל ואס.אמ.אס המודיע על כך, ובצהריים (14:15) השבת כי הינחת את אב הבית להגיע ולנעול. בשעת לילה (23:00) כתבתי לך כי בית הספר עדיין פתוח. כאמור, הבוקר, ב- 9:30 השער היה עדיין ללא נעילה. בשעה 14:30 השער היה נעול.

3 ימים שלמים הכל היה פרוץ. אך לכאורה הסתיים. כל זאת נעשה בתכתובת ביני לבין יו"ר ההנהגה היוצא ובינך ללא כל מעורבות חיצונית. צר לי, אך מסתבר שאי אפשר בלי לערב גורמים חיצוניים. ניסיתי. היעדר האכפתיות ותופעת הראש הקטן פוגעת בבית הספר, והזלזול במוסד, בציוד הרב והיקר של בית הספר ובציוד שנרכש מכספי ההורים זועק לשמיים.

 השער המדובר ננעל לאחר שלושה ימים. אך שער אחר מכיוון החווה האקולוגית פתוח לרווחה, והיות וגם השער ממגרש הספורט לחווה האקולוגית פתוח לכל דכפין ייתי וייקח מה שבא לו... חתולים מסתובבים במסדרונות בית הספר. ברחבי החווה האקולוגית פזור ציוד הנרכש ע"י ההורים. הציוד אמור להיאסף ולהישמר במקום נעול. בקיצור פשוט הפקרות.

לאחר שהתרעתי שהשאירו את שער בית הספר פתוח, הועיל מי שהואיל להגיע ולנעול. אל לסייר ולוודא ששאר בית הספר נעול? בשביל מה? מעניין כמה זמן ייקח עד ששאר בית הספר יינעל... אז נכון, יש צהרונים, וחוגים ותירוצים מכאן והלאה. אחראי צריך להיות אחד. האם זו את?  מי אחראי למחדל אשר מתמשך כבר שנים בבית הספר הזה?

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים