חיפוש
 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

עדלאידע 2016: חוסמים רחובות

 

ביום שישי 18.3.2016 תצעד תהלוכת העדלאידע במודיעין מכבים רעות. התהלוכה תצא מדרך יאיר פרג לאורך רחוב עמק החולה בחלקו הצפוני, עד לצומת עמק החולה-נהר הירדן, ומשם בחזרה לאמפי פארק עמק החולה, וזה יצריך חסימת רחובות לא מעטים

 

ביום שישי 18.3.2016 תצעד תהלוכת העדלאידע במודיעין מכבים רעות. התהלוכה תצא מדרך יאיר פרג לאורך רחוב עמק החולה בחלקו הצפוני, עד לצומת עמק החולה-נהר הירדן, ומשם בחזרה לאמפי פארק עמק החולה, וזה יצריך חסימת רקחובות לא מעטים.

מספר רחובות יחסמו לתנועה במהלך העדלאידע בין השעות 09:30 – 16:00: רחוב עמק החולה משני צדיו מדרך יאיר פרג ועד פינת נחל עיון "קאנטרי סנטר", רחוב נחל געתון (לכיוון רחוב עמק החולה) יחסם בצומת עם רחוב נחל נטפים עד השעה 14:30, רחוב נחל תבור ייחסם עד השעה 14:30, רחוב עמק יזרעאל מזרח יחסם בצומת עם נחל בזק, רחוב עמק יזרעאל מערב ייחסם בצומת עם רחוב עמק דותן, רחוב נחל הירמוך יחסם בצומת עם רחוב עמק יזרעאל, רחוב נחל צין יחסם בצומת עם רחוב עמק החולה וכן יחסם בצומת עם רחוב נחל פארן (לתושבי הרחובות נחל צין/פארן/קדרון ושניר בלבד תותר הכניסה לבתיהם עם הצגת תעודת זהות המעודכנת בכתובת מגוריהם), רחוב נחל פארן יחסם בצומת עם רחוב עמק החולה (הכניסה והיציאה לרחוב נחל פארן תתאפשר דרך רחוב נחל צין בלבד) ורחוב נהר הירדן יחסם במפגשו עם עמק החולה דרום עד השעה 14:30.

החל מהשעה 14:30 יפתחו לתנועה רחוב עמק החולה מדרך פרופ’ יאיר פרג ועד מרכז "שרבט" בשני הכיוונים וכן רחוב עמק החולה מקניון עזריאלי ועד לרחוב נהר הירדן. מומלץ לתושבי שכונת משואה, שכונת השבטים ושכונת מוריה להגיע למרכז העיר דרך שדרות החשמונאים ולא דרך הרחובות נחל צין ונהר הירדן.

לדיירי רחוב עמק החולה לא תתאפשר הגעה/יציאה לבתי התושבים החל מהשעה 09:30 ועד השעה 16:00. כמו כן, לא תתאפשר חניית רכבים לאורך הרחוב. תושבי רחוב עמק החולה מתבקשים להיערך לכך בהתאם. רכב שיחנה לאורך רחוב עמק החולה יגרר.

ילדים אובדים ירוכזו בכניסה לביה"ס נתיב זבולון. לא תתאפשר הכנסת בעלי חיים/אופניים חשמליים/תרסיסים לשטח עדלאידע וכן לא תתאפשר כניסה עם נשק אישי/צה"לי.

באותו היום בין השעות 10:00 – 16:00 יחולו שינויים בנתיבי הנסיעה של התחבורה הציבורית בקווים העירוניים והבין עירוניים. ניתן להתעדכן על שינוי לוחות זמנים והתחנות באתר העירייה, באתר של חברת קווים ובמוקד המידע של חברת קווים 8787*.

בעירייה הזכירו כי כמו בכל שנה, גם השנה תהלוכת העדלאידע הותאמה והונגשה לצופים המוגבלים בתנועה. לצופים אלה תהיה עמדת צפייה בפארק הסמוך למרכז שרבט בכתובת עמק החולה 32. הכניסה לנכים תתאפשר דרך רחוב עמק החולה (דרום) מכיוון דרך יאיר פרג (כביש מכבים רעות), בניגוד לכיוון הנסיעה ועד מרכז "שרבט". בנוסף, תהיה הנגשה ללקויי ראייה על ידי העברה סימולטנית של התהלוכה באזניות. תושבים או אורחים בעלי תו נכה המעוניינים להיכנס עם הרכב או מעוניינים להיעזר בהנגשה, מתבקשים ליצור קשר עם המוקד העירוני 106 בטלפון 08-9726020. מומלץ להירשם ולשמור מקום מבעוד מועד. בנוסף, תתאפשר חנייה לנכים הצועדים בתהלוכה בחניית בית ספר דורות. הגעה עם רכב תיעשה מכיוון רחוב יאיר פרג דרך עמק החולה - בניגוד לכיוון הנסיעה.

בעירייה הדגישו השבוע כי במקרה של גשם תידחה הצעדה ליום שלישי, 22.3.16. במידה וירד גשם גם ביום זה, האירוע יבוטל.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים