חיפוש
 
לדף הבית >>     חינוך >>

יום קהילה ומשטרה בביה”ס אסיף

 

יום קהילה ומשטרה נערך בשבוע שעבר בבית הספר אסיף בשיתוף כל ילדי בית הספר.

 

היום המהנה והמרגש הוכן ע"י השוטר הקהילתי מתחנת משטרת מודיעין, שלומי ברג ,שוטר נוסף מהתחנה, אלי חג'ג' ונציגי בית הספר.

במהלך היום נחשפו הילדים למגוון פעילויות של המשטרה ומכבי אש, האזינו בקשב רב לשוטרים, הבינו את חשיבות פעילות המשטרה על כל גווניה,  את חשיבות קיומם של מחסומים, של מד מרחק, של שמירה על חיי אדם ומסירותם של השוטרים בעבודתם.כמו כן, בין ניידות המשטרה השונות וכיבוי האש הוצבה גם ת ניידת השיטור המשולב עם המפקח המשולב שהסביר לילדים על עבודה מול בני נוער התנהגויות בלתי הולמות ברחבי העיר ובכלל שמירה על איכות החיים.

במחצית השנייה של היום פגשו הילדים בהתרגשות רבה את הכלבנים, את נציגי הפרשים והאזינו בהנאה לנגינת תזמורת המשטרה. השוטרים והילדים פעלו יחדיו, נציגי יחידות הפרשים והכלבנים הדגימו את עבודתם והסבירו את חשיבות העבודה. התרגשות הילדים הייתה עצומה.

הצפייה בפרשים ובסוסים אשר נעו לצלילי תזמורת המשטרה היית מהנה ביותר ולסיום רקדו הילדים בשמחה לצלילי המוסיקה שהנעימו נגני משטרת ישראל. יום מרגש זה נחתם בשירת התקווה שלוותה ע"י נגני תזמורת המשטרה.

בבית הספר אמרו כי יום חווייתי זה היה משמעותי ביותר בעבור התלמידים, הצוות וההורים שהתארחו ביום זה, וניצלו את הפעילות על מנת להודות מקרב לב לשוטר הקהילתי שלומי ברג, לאלי חג'ג' ולכל השוטרים אשר הגיעו לבית הספר ועל הצוהר שפתחו בפני הילדים לראות את מורכבות פעילות המשטרה ואת חשיבותה הבה בחיינו וכמובן על ההנאה הרבה שחוו התלמידים בכל שכבות הגיל.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים