חיפוש
 
לדף הבית >>     חינוך >>

יום מנהיגות בעירוני א’

 

בתיכון עירוני א’ לאומנויות מאמינים שתלמידים הם המנהיגים הפוטנציאלים, של דור העתיד לכן ביום שישי האחרון קיים בית הספר בוקר קהילה מוצלח וייחודי לכלל תלמידי חטיבת הביניים בנושא ”מנהיגים ומנהיגות”.

 

ליום אחד הופסקו הלימודים והתלמידים התנסו ביום חוויתי שהוקדש כולו להכרת מנהיגות אישית, מנהיגות ציבורית, מנהיגויות נוער, ומנהיגים שונים. את ההרצאות והפעילויות הייחודיות העבירו הורים מתנדבים, הוכחה נוספת כי הטוב ביותר כבר נמצא בקהילת תיכון עירוני א'.

בפעילויות השתתפו כלל תלמידי חטה"ב (כתות ז ועד ט) - יותר מ- 600 תלמידים, שבארגון מדוקדק התפצלו לפעילויות הרבות השונות ע"פ שכבות, כתות וקבוצות בהתאם לאופי הפעילות ומיקומה ברחבי בית הספר.

בין ההרצאות:  מנהיגות אישית וחברתית - ההיסטוריה של העתיד: ניהול קרב בצבא, מנהיגות בעולם של תקשורת המונים, ההובלה והמקצועיות בצילום מקצועי, מנהיגות מניסיונו של שגרירי ישראל בסנגל, הקמת היישוב עין יהב, על עיתונות ומנהיגות זכויות בעלי חיים ומנהיגות ועוד. הורה נוסף שהגיע היה ראש העיר חיים ביבס הגיע על תקן הורה מתנדב והרצה על מנהיגות כראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות.

מעבר להרצאות ההורים השתתפו התלמידים בסדנאות מנהיגות כאשר, תלמידי שכבת כיתות ז' השתתפו בסדנה תיאטרלית, להעברת מסרים על מנהיגות ואחריות. תלמידי שכבת כיתות ח' השתתפו בסדנה העוסקת בנקודות מבחן של מנהיגות ציבורית ומנהיגות נוער, תוך מתן מבט מעמיק על רגעי מבחן במנהיגותו של יצחק רבין. תלמידי שכבת כיתות ט' השתתפו בסדנת מנהיגות - "אחרי" מתלמיד למנהיג, העוסקת במנהיגות עולמית, מנהיגות בישראל ומנהיגות בקרב בני הנוער.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים