חיפוש
 
לדף הבית >>     חינוך >>

מצלמות מותקנות בתיכון מכבים רעות

 

אחרי שהחלו במס’ רחובות בעייתיים ובמימון ההורים יותקנו בימים הקרובים מצלמות אבטחה גם בתיכון מכבים רעות

 

בתיכון מכבים-רעות יחלו בימים הקרובים בעבודות להתקנת מצלמות אבטחה לרישות המרחבים הציבוריים בבית הספר. העבודות, הממומנות מכספי הנהגת ההורים הבית ספרי, הן חלק מהתכנית החינוכית להתמודדות עם התנהגויות מסוכנות ואלימות וכחלק מתפיסת "עיר ללא אלימות" הפועלת בעיר. המהלך הוא פרי החלטה משותפת של הנהלת בית הספר והנהגת ההורים.

בתיכון מכבים-רעות הדגישו כי שילוב המצלמות הוא חלק קטן בתכנית החינוכית למניעת אלימות הפועלת בבית הספר והן נועדו לסייע בהעלאת תחושת הביטחון והמוגנות של התלמידים. ההחלטה על שילוב המצלמות כגורם הרתעתי ומניעתי נובע מלימוד הנושא וניסיון רב שנצבר בבתי ספר בהם הותקנה מערכת מסוג זה.

במכתב שהוציאו הנהלת בית הספר והנהגת ההורים הודגש כי מיקום המצלמות נקבע על ידי גורמי מקצוע בצורה קפדנית תוך שמירה על כללי הפרטיות המתחייבים ואושר על ידי הנהלת בית הספר והנהגת ההורים. התקנת המצלמות הובאה לידיעת התלמידים ובשיחה הוסבר להם שהמצלמות נועדו לסייע לכלל האוכלוסייה הנמצאת בו להתנהל באופן מיטבי תוך שמירה על כללי ההתנהגות מקובלים ולמטרת הגנה על הילדים.

בנוסף, במכתב שנשלח להורים ביקש יו"ר הנהגת ההורים של התיכון, רפי לוי, לשוחח עם ילדיהם על הנושא. חשוב לציין כי בשידור המצלמות במקרים חריגים ניתן לצפות בהנהלת בית הספר ובמוקד העירוני כמו שאר המצלמות בעיר.

כזכור, כיום פועלות בעיר מצלמות אבטחה בארבעה מוקדים עיקריים. המצלמות משדרות ומקליטות 24 שעות ביממה למוקד העירוני בבניין העירייה, שם נעזרים ומשתמשים בהו בעת הצורך ובאירועים חריגים. בפארק פועלות ארבע מצלמות שונות המפקחות על הנעשה בפארק ובעיקר בשעות הלילה נגד מקרים של ונדליזם לרכוש ציבורי.

המוקד השני הוא חניית פארק המים ברעות ורחבת הדשא הסמוכה לו המתועדים ומצולמים גם הם בארבע מצלמות אבטחה שונות. שתי מצלמות נוספות מותקנות במעלה מו"ר, בסמוך לספינת הפיראטים הוותיקה ושתי מצלמות אחרות במתחם המרכז המסחרי  "קאנטרי סנטר" וסביבתו בעמק החולה.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים