חיפוש
 
לדף הבית >>     חינוך >>

אבן פינה לבית הספר יזמ”ה

 

עשרות הורים ותלמידי וחברי קהילת יזמ”ה הגיעו ביום שישי האחרון לטקס הנחת אבן הפינה למבנה הקבע של בית הספר.

 

לטקס שנערך בשכונת הכרמים בצומת הרחובות : אייר וחשוון, הגיעו ראש העיר, חיים ביבס, חברי מועצה,אנשי ונציגי חינוך, נציג מועצת הרבנים המתקדמים בישראל, הרב פרופסור יהוידע עמיר, סמנכ"ל האיגוד העולמי ליהדות מתקדמת, דני יפה, רב הקהילה רב ניר ברקי, יו"ר הנהגת ההורים העירונית, מיגל הרף ורבים אחרים.

כידוע, קהילת יזמ"ה פועלת בעיר מודיעין משנת 1997, ומפעילה מרכז קהילתי, מרכז רוחני ובית כנסת. בית הספר מונה כ-300 תלמידים ובימים אלה הוא מתארח בבית חינוך כרמים.

הטקס, נפתח בדברי ברכה של ביבס שהציג את מערכת החינוך העירונית והדגיש כי המערכת מאפשרת ביטוי למגוון רחב של בתי ספר ייחודיים בעיר, ובהם בית הספר "יזמ"ה-תל"י". ביבס ציין כי בית ספר יזמ"ה הנתמך על ידי קהילה איכותית של הורים ותלמידים הפך לסיפור הצלחה עירוני ומשמש דוגמה למערכת החינוך בעיר המאפשרת לזרמים השונים בעיר לפעול תוך חינוך לסובלנות וקבלת האחר.

בין הברכות נהנו כל הנוכחים משירת המקהלה של ילדי בית הספר, בניצוחה של ליאורה כהן, שהנעימה את המעמד במספר שירים, ובהם השיר הידוע "שיר מולדת" , וחתמה בברכת "שהחיינו".
הטקס הגיע לשיאו בהטמנת מגילת היסוד של בית הספר על ידי ראש העיר, חיים ביבס, ויושב ראש עמותת יזמ"ה, אורן סלע, חברי קהילת יזמ"ה, חברי מועצה וכמובן תלמידי בית הספר שבעוד כשנה צפויים להיכנס למבנה לכשיושלם.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים